(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN VE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN VE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birbirinden çok güzel şiirlerini bir solukta okudum. anlamlı, akıcı ve çok güzel konular şiirlerde güzel betimlemeler ve güçlü imgeler hakim. sade bir dil kullanımı ve çok güzel çalışmalar olmuş. Kutlarım güzel yüreğini güzel insan
Kadın aşk ve çocuk nefes nefese çığlık çığlığa ruhlarını şeytana sattılar şizofren gecelerde............ ......... farklı ve güzel bir şiir kutlarım yazn yüreği sevgiyle kalın...
bir yağmur yağdı ansızın toprak suya doydu çılgın bir arzu bütün vücudu sarıyordu kavruluyordu aşk ile alev alev yanıyordu.
şizofrenlik bundan sonra başlar ve aşk ile arzunun birleşmesinden doğar çocuk ,kutlarım arkadaş değişik bir düşünce ve aşka bambaşka pencereden bakmanı.ellerine yüreğine sağlık.
değişik bir şiir uslubu aşkın olduğu yerde herşey normal dimi .. helede bir kadın elinde aşk hamur gibi kölesi bir efendi, efendiki bir çocuk değilmi...
"Ben gamlı hazan sen se bahar" ya da "Daha önceleri nerelerdeydiniz" der gibiydi şiir. Çok haz aldım, mükemmeldi, kutladım seven yüreği ve yazan kalemi. Heyecanlı bir şiir ve doyurandı. Sevgim ve saygım çokça.
kadın aşk ve çocuk
nefes nefese
çığlık çığlığa
ruhlarını şeytana sattılar
şizofren gecelerde
bu kadar sınızsızlıktan sonra bir kadeh kırmızı şarap eksik oda benden..
harikaydı kutlarım
sevgiler