geceden öpmüşsün yine güzü kavruk kızıl yapraklar dudaklarında. eski bir göz süzüş gamzende büyüyen bahar tutunmamaya inat ettiğim şehnaz gülüşlerin
bir avuç vuslat sözünden beklediğim sadakan hükmünde biriken bu öz hasrette bozguna uğramış, bezginliğim
… çevir şu ömrü yolundan… gücüm olsa, gür bir ıslıkla başını unuttuğu sokağa, çevirmez miyim?
küs yastığımın ağlayan tarafıyla ıslanırken yanağım, gecelerin koynunda bin türlü ecelle, bir avazda yaşlı çınar gölgesine can suyuna muhtaç gölgemi dikmekteyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN SUYU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN SUYU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
küs yastığımın ağlayan tarafıyla ıslanırken yanağım, gecelerin koynunda bin türlü ecelle, bir avazda yaşlı çınar gölgesine can suyuna muhtaç gölgemi dikmekteyim…
teşekkürler tebrikler her zamanki gibi fırından taze çıkmış bir ekmeğin üzerindeki buğu gibi, berrak bir yürekten dökülüvermiş. tazecik.... eyvallah.
beyzade tarafından 12/24/2008 11:56:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
küs yastığımın ağlayan tarafıyla ıslanırken yanağım, gecelerin koynunda bin türlü ecelle, bir avazda yaşlı çınar gölgesine can suyuna muhtaç gölgemi dikmekteyim… ABLACIMM HER ZAMANKİ GİBİ HARİKASIN YAA SENİ OKUMAKA NE KADAR KEYİFLİ VAROLL ABLAM YALNIZ TALEBENİ EPEYDİR NE YÖNLENDİRİYOR NE ELEŞTİRİYORSUN ABLA YA ÇOK OKUMUYORUM ARTIK YADA SENDEN DESTEK ALAMIYORUM .........))) ESEN KAL ABLAM
çevir şu ömrü yolundan… gücüm olsa, gür bir ıslıkla başını unuttuğu sokağa, çevirmez miyim?
küs yastığımın ağlayan tarafıyla ıslanırken yanağım, gecelerin koynunda bin türlü ecelle, bir avazda yaşlı çınar gölgesine can suyuna muhtaç gölgemi dikmekteyim…
çok güzeldi efendim yürekten kutlarım selam ve saygımla
ağlayan tarafıyla
ıslanırken yanağım,
gecelerin koynunda
bin türlü ecelle, bir avazda
yaşlı çınar gölgesine
can suyuna muhtaç
gölgemi dikmekteyim…
teşekkürler tebrikler her zamanki gibi fırından taze çıkmış bir ekmeğin üzerindeki buğu gibi, berrak bir yürekten dökülüvermiş. tazecik.... eyvallah.
beyzade tarafından 12/24/2008 11:56:52 AM zamanında düzenlenmiştir.