(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
evet hocam çok düşündürücü bir şiir.bizede gülümseyenler vardır demi,bu döngü var ya.hayat,ömür,yaşam ne garip degılmi..sevgiler saygılar tebrikler hocam..
"NE SAĞ ! NE SOL ! BAĞIMSIZLIK TEK YOL!” “ SON HORAZ!”CA LÂF ! *KIYAM* TÜRK AYNŞTAYNI OKTAY SİNANOĞLU’NA İTHAF... ************************************************************* ŞİİRİNİZİ ZEVKLE OKUDUM...AYRINTILI YORUMUMU SONRA EKLERİM ! YARINKİ*ATATÜRKÇE KIYAM * ŞİİRİME ZAMANIN OLURSA BEKLERİM...
Şimdi küçük çocukların büyük kavgalarda şehit olmasına ağlıyorum Sayın Göle; izninizi almadan üç mısra da ben eklemek istedim.Umarım saygısızlık olmamıştır.Şiirinizi kutlarım.
bazen kavgayla kurulan dostluklar barış ve sevgiyle kurulan dostluklardan daha sağlam ve güzel olabiliyor ama yine de gönül hiç kavga ve tatsızlık olmasın istiyor..güzel şiirinizi bu düşüncelerle kutlarım sevgili dostum..teşekkürler...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 3/5/2007 2:38:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlamlı ve güzel dizelerdi.Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygımla...