(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaç deli rüzgar, ....................meltemini arattı.. Kaç yağmur tanesi sel olup taştı, .....................................sen olup da gözlerimden aktı.. Bilir misin?
çınar hocam tek bir sözle muhteşemsiniz...... ya çok güzel, bu nasıl yürek bu nasıl sevgi, bu ne güzel dizeler böyle okuyup satır aralarında kayboldum gittim şiirnizle bir yerlere.........
yokluğunda,yokluğunda sevgili; Bir yaşamı nasıl da pamuk ipliğine bağladığımı.. Bilir misin? Bu çağrıma kulak verip de, .................................çıkıp gelir misin! ..
Elbette gelir böylesi güzel çağrıya değerli kardeşim.Yüreğiniz dert görmesin.Kutlarım.
Bir yaşamı nasıl da pamuk ipliğine bağladığımı.. Bilir misin? Bu çağrıma kulak verip de, .................................çıkıp gelir misin! .. *** Bu güzel çağrıya ne nedenirki. Nefis bir sesleniş güzel bir davetti. Tebrikler saygılar
Bir yaşamı nasıl da pamuk ipliğine bağladığımı.. Bilir misin? Bu çağrıma kulak verip de, .................................çıkıp gelir misin! .. ************* Bilsin bu kadarını da,senin çağrına kulak versin.
bilir misin... çınar dost....harika bir şiir okuyarak sefaya başlamak gibisi yok... bu yüzdendir teşekkürlerim tebriklerim öyle çok ki kaleminize ve saygım tabi ki...
Kutluyorum.