(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sıkılma Sıkılmayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıkılma Sıkılmayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkılmak, süzgeçden geçmek, kalan posanın bile insanlara yararı olması. Bırak kalan özünü posasının değerlenmesi.
Şair olmaktayım, Şairi anlamaktayım, Şiiri koklamakta, Şairliğe yaklaşmatayım.
Bırakın özü işe yarar mı, artığı bile insan bişey katmalı. Yaşamda da böyle değil midir? Özü sağlam ama kalan posası kötü olanlar, sonradan bir sürü sorunlarla karşılaşıyor. Kimi yerde özü bile hiçe sayılıyor.
farklı anlatım tarzıyla öğütlerin cabası mükemmel bir şiir şiirde canlılık kokan biz okucuya keyif veren serbest çalışmanızı yürekten kutluyorum sevgili hocam yüreğinize sağlık
ne kadar çok öğüt var anlayana bu şiirde şair olabilmek yani yazmazsa o üzüldüğümüz kırıldığımız muhtemelen bir yanımızı eksik de hissettiğimiz şair bu
Sahenede olanlar vardır.. Sorumluılukları olan bir şeyler yapması gereken... Birde sahnede olmayanlar vardır işte sahnedekiler burda devreye girerler..
Her şeyi bir kenara bırakıp işlerini yapmak zorundadırlar..
Zorluklarımızı, sorumluluklarımızı o kadar güzel anlatmışsınız ki hocam okudukça okuyasım geldi..
Toplumun sanatcısı vardır... Sanatcı, üreten, hayal gücünü dış dünyayla birleştiren ve dolayısıyla özgün eserler ortaya koyan- koyması gereken toplumun sac ayaklarından biridir... Nasıl ki gençlik bir mücadele için fitili ateşleyen unsursa bir toplum için de sanatcı beyinlerin aydınlanması ve topluma bazı değerlerin kazandırılması yönünden önemlidir...
İşte bu sebeple... Sanatcı emeği denen o mükemmel olguya sahip cıkmak, sahip cıkarken de sairin ortaya koyduğu o eserden sonuna kadar faydalanmak gerekir diye düşünüyorum... Hoyratca, bilmeden değil ama...
şairler,yazarlar, tiyatrocular gerçekten sıkılmanın anlamını bilmeyenlerdir, üretkenlikleri hep bir sonrakine gebedir o yüzden etrafa bakarken bile gözleri her malzemeyi değerlendiren yüksek karekterler (bulmak için aramazlar, aradıkları için bulurlar)diye düşünüyorum...sanatçının posası bile tüm yaşanmışlığıdır ve asla ölmez takitleriyle esinlenenlerinle hep yaşar.... tebrikler üstadım....ne yazsam azdır...perde arkası sahneden daha çok emektir....sahne ise seyircilerle göz teması heyecanı ve işte ben burdayım dokunun gözlerinizle bana der gibi....saygı ve sevgimle...
yazmayız şiirleri Esin'siz bizlerin canı sıkılır sensiz bırakma bizleri şairsiz ve şiirsiz ki bizler hep seninleyiz ürettiklerini görmekteyiz bunu çok iyi bilmekteyiz
seni bu güzel ve anlamlı şiirinden dolayı kutluyorum can arkadaşım, sevgilerim çokça...
Yine bir oyun-şiir yazmışsınız sevgili hocam, ve biz büyük bir olasılıkla şiir dinletisinde bu şiiri canlandıracağız! Zaten şiir yazarken dinletilik olmasına dikkat ettiğinizi biliyorum... bu şiirin önemi bizler için daha anlamlı bana göre.
Şairlerin ve yazarların insanlık adına ne kadar önemli olduğunu harika vurgulamışsınız ve sadece seyirciyi değil, herkesi selamlayıp dinlenmeye geçmişsiniz.
Şairin posası bile ne kadar değerli değil mi sevgili hocam, biz gençler bunun değerini süreç içersinde daha iyi anlayacağız!
Benim nutkum tutuldu hocam, başımızdan eksik olmayın, hep yazın yazın hocam.
Şair olmaktayım,
Şairi anlamaktayım,
Şiiri koklamakta,
Şairliğe yaklaşmatayım.
Bırakın özü işe yarar mı, artığı bile insan bişey katmalı. Yaşamda da böyle değil midir? Özü sağlam ama kalan posası kötü olanlar, sonradan bir sürü sorunlarla karşılaşıyor. Kimi yerde özü bile hiçe sayılıyor.
Elinize, Kaleminize, Emeğinize sağlık Hocam...