(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVAŞ HALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVAŞ HALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhtiyarlık ve gençlik ikiside insanın ruhunda bir savaş halidir amma kazanan hep gençliktir.Kaybeden de ... ve gençlik ağır bedeller öder ta ki yaşlılık kapıya dayanana değin.Sonrasında da halsizlik/takat kalmaz bedende nefes alışlar bin çile neye yarar....bana yarınlarımı hatırlattınız ve göz açıp kapayana değin ki o kısa sürede kaybedilen gençlik yıllarımı kaleminize bin sağ.
Muhteşem ötesi bir vecizeee.Neler sığmazki bu üç dizenin içine ...Bir ömür... Lakin bu savaşın galibide sen, mağlubuda sen, şehidide sen....Herşeyinle savaştığın kadar varsındır. Yüreğiniz varolsun.Beğeniyle okudum.Sevgilerimle.
gençlik bir kuş idi kaçırdımda tutamadım ihtiyarlık bir kumaş idi götürdümde satamadım alın size hadi bedava zaman sen aç bir canavarmısın?...................
galibi olmasa da her zaman ihtiyarlıkla gençlik arasında yaşasak. yani gençliğin ihtiyarlığını ihtiyarlığın gençliğini. :) güzel dizelere teşekkürler. saygılarımla.
her iki duraktan da geçiceğiz eğer ömrümüz yeterse...düşündürdü üç satır da olsa ve haklı yönü ağır bastı...tşk paylaşım için...yüreğinize sağlık...saygılar...
Kısacık dizelerde hayatı özetlemiş şiir... Hep iç savaşlarla geçiririz ömrümüzü kendimizle... İhtiyarlık da, gençlik de kendimizle verdiğimiz savaşlarla doludur... Önemli olan galiba bu savaşlardan galip çıkabilmek...
Gürültülü,geçiyorum, Kırk yaşımın kıyılarından Ceplerim kötü şiirlerle dolu Anlatılacak hiç bir şeyim yok
Ben bu bozuk düzenin hesap bilmezi Ben bohçasız kızların çirkin sevgilisi Ne mülk, ne şöhret, ne para sesi Alt tarafı bir ceketim vardı Kolay oldu hep alıp gitmesi
Serseri falan dediler işte Pek sevenim olmadı Doğrusu ben de kimseyi çok sevmedim O kızın dışında Annemi çok üzdüm
Evden kaçtım, Şiir yazdım, Karakollara düştüm.
beğenilerimi bırakıyorum üç mısranın altına daha neler sığmazki saygılarımla
İhtiyarlık ve gençlik İkisi de insanın ruhunda Bir savaş halidir ********************************* Çok doğru değerli şair. Gençlik derki ben kalayım ihtiyarlık hayır olmaz der. Güzel olansa dopdolu bir hayat yaşayabilmeyi başarmak veya pişmanlıklara yer vermeksizin başarabilmek için gayret göstermektir. Selam ve Saygılar...
ihtiyarlık ve gençlik.. geçmiş ve gelecek....yeni ve eski.... aslında her şey insanın içinde değil mi? bir savaştır,çatışmadır.ama kişinin özüdür.gerçeğidir... bu gerçek,ustaca ve zekice ifade edilmiş.kutluyorum şiir,umut ve sevgiyle....
Gençlik, deli taylar gibi geldi geçti. İhtiyarlık ne olduğuna mana vermek isterken torunu dediki "dede yaaa sen de hiç bir şeyi bilmiyorsun" Eyvahhhh dedi dede. Evet kesinlikle bir savaş hali olmasa da yeni nesille bir barış hali de var denilemez. Güzel yüreğini kutluyor, sevgi ve saygı yolluyorum.
Genç olduk ama ihtiyar olmaya çalışıyoruz arada sessiz bir savaş varmı bilmem ben hissetmiyorumda vardır erhalde. İhtiyar derki genç'e ben genç oldum ama sen ihtiyar olamadın birde ihtiyarların gençlere nasihatidir Dün sizin gibiydik yarın bizim gibi olacaksınız ...............güzeldi şiiriniz kaleminizle beraber bin yaşayın..
İhtiyarlık ve gençlik İkisi de insanın ruhunda Bir savaş halidir
Üç satır kısa ve öz özet....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Bu kadar geçindiklerine şükür etmeliyiz,değil mi. İnsan ,ömrünü kendini tanımaya adasa, yine yetmez.Ruh asla yaşlanmaz, ceset illede ölüme mahkum ve bitmeyen bir savaş...Ve siz şiirinize iyi ki bu konuyu aldınız, birkez daha kendimizle olduk.. teşekkürler.
ALTTA KALANIN CANI ÇIKSIN DEMEYE GEREK YOK ÇIKIYOR ZATEN ÇIKTI ÇIKIYOR ÇIKACAK SALİSELER SANİYELER DAKİKALAR SAATLER GÜNLER HAFTALAR AYLAR YILLAR YÜZYILLAR BİN YILLAR EZELDEN EBEDE SU GİBİ AKIP GİDEN ZAMAN DÖNÜŞÜ YOK GİDEN GELMİYOR GÖRDÜN MÜ ÖLÜM NE ÇOK ?!
ALTTA KALMA KALMA SAKIN BAKIN TOPRAĞIN ALTINA BAKIN DÜŞÜYOR ZAMAN YAPRAK YAPRAK TAKVİMLERDEN GİDENDEN HABER VAR MI VARSA SÖYLE; HANİ KİMLERDEN?
İhtiyarlık ve gençlik İkisi de insanın ruhunda Bir savaş halidir *************************** Yüreğinize sağlık değerli dost, gençlik ve yaşlılık hayatın kaçınılmazı kısa ve öz manidar dizlerinizi tebrik ederim üstad...
İhtiyarlık ve gençlik İkisi de insanın ruhunda Bir savaş halidir
sonucun değişmediği, her zaman ihtiyarlığın kazandiği bir savaş... gazamız mübarek olsun... azdı, özdü, bütün fazlalıklardan arınmış şiirdi...kutlarım...
yunusi tarafından 11/20/2008 9:40:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve gençlik ağır bedeller öder ta ki yaşlılık kapıya dayanana değin.Sonrasında da halsizlik/takat kalmaz bedende nefes alışlar bin çile neye yarar....bana yarınlarımı hatırlattınız ve göz açıp kapayana değin ki o kısa sürede kaybedilen gençlik yıllarımı kaleminize bin sağ.