(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TELEFON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TELEFON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluğumuzda biz hep Yerin kulağını dinlerdik...
Uzunca bir ip bağlardık Boş kibrit kutusuna Sonra her birimiz dayardık Kulaklarımızı dünyaya ...
Çirkinlikleri ayaklar altına sererdik O tatlı çocukluk sevdamızla.........bakın ne dediniz çocukluk sevdamıza.... bütün renkler hızla kirleniyordu.... ..............birinciliği beyaza verdiler...
yüreğine sağlık şiirlerin güzel Çirkinlikleri ayaklar altına sererdik O tatlı çocukluk sevdamızla...bbüyüdüğümüzdede o çirkinlikleri ayak altına serebilseydik
Maziden bir yudum aldım şiirinizden. O hiçbir teknolojinin kirletmediği tertemiz çocukluğumuzun kibrit kutusundan yaptığı sevgi seslerini getiren kendi icatlarımızı hatıralarda yadettik. Kutlarım güzel şiirinizi. Saygılarımla.
Kutlarım şiir yürekli dost bir an şiirinizle çocukluğumu yaşadım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geldi geçti, yüreğinin sesiyle bizi geçmişe götürdüğünüz için çok teşekkürler, kaleminiz daim olsun..Aramıza hoşgeldiniz şiir yürekli, nice yürek feryadı paylaşmak dileğiyle..
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 9/2/2008 3:29:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
büyüyünce ne olacaksına
BÜYÜMEYCEEM diyebilseydik
dolu dolu ve müşfik büyükler ve
pırıl pırıl bakışlı çocuklar olarak
KÖYLÜ ŞAİRLER grubu ilginizi çekecektir sanırım
Allaha emanet olunuz