(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA YOLUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA YOLUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben, volkanlarda kızgın bir lav Irmaklarda coşan bir beyazlık Gök yüzünde benlere düşen bir mavi Yaşama can veren doğa Toprağa düşmüş cemre Evreni kucaklayan cennet Adı yasağa çıkmış kırmızı
Bu harik aşiiri kalemen alan yüreği yürekten kutluyorum
evet şaire...evet... ne kadar da ihtiyacımız var barışa.... insanla insan arasında, insanla toplum arasında, toplumlar arasın da ve de insanın kendisiyle barışı.... o kadar açız ve hasretiz ki baraşa.... ben şiirin bir yönünü aldım....yoksa sayfalarca yorum yaz....
hissediş ve söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi....kutlarım efendim....selam ve hürmetler...
İnsanlık aşkıyla ömürlerini insanlığa ve Aydınlığa adayan nice ışık... Dar ağacında Pir Sultan Abdal, Hallacı Mansur Engin sevdasından derisi yüzülen Seyit Nesimi Sıvas’ta bir zaman diliminde yakılan 37 Can --------------------------------- DUYARLI YÜREKTEN MISRALARA DÖKÜLEN ÇOK ANLAMLI HARİKA BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM. ELLERİNE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Sevdânın yolu ne kadar aşılmaz ve sarp olursa olsun, sevdâ girince yüreğe aşılmaz dağları aşar. Şiiriniz, güzeldi bir o kadar da lezzetliydi, Kutluyorum güzel şiirinizi. Saygılarımla.
Ben, sabahın kızıllığında Şafak Her güzelin gönlünde Sevda Halkın yüreğinde Umut ================= Umutların Mutluluğa dönüştüğü insanların hor görülmediği ve Onurluca yaşayacagı bir Dünyada umutların çiçek olup her yürekte Gülşen olmasını dilerim.. Çok güzeldi satırlar ..şiir ..
DEĞERLİ ŞAİR KARDEŞİM!... ŞİİRLER GERÇEKTEN DE PAYALAŞILDIKÇA GÜZELLEŞİYOR.. HER ARKADAŞIMIZIN TÜRK ŞİİRİNE AYRI BİR KATKISI OLUYOR... BU DA BİZLERİ MUTLU EDİYOR ŞİİRİNİ SEVEREK OKUDUM. ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEGİMLE BAŞARILAR... YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR...
hep sayfama uğrarsınız ama bir türlü fırsatını bulup ne bir tşk edebildim ne de şiirlerinize yorum yapabildim...bağışlayın geciktim...ama sayfanızdan çok mutlu bir şekilde ayrılıyorum...bu şiirinizi de kaçırsaydım çok üzülürdüm...dolu dolu H A R İ K A bir şiirdi...yazan yüreğinize emeğinize saygılarımla...
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda...
şiir bütünüyle süperdi demek ben geç kalmışım şairin bu güzel şiirini okumaya kutluyorum sevdanın yollarında dikenler olacaktır elbette ama sizde böyle güzel yürek varken vazgeçmezsiniz sevdanızdan
Toprağa düşmüş cemre Evreni kucaklayan cennet Adı yasağa çıkmış kırmızı Özgürlüğe susamış türkü Sevdalara ve yıldızlara dökülmüş bir şiir Mahzenlerde duvarlara kazılmış özgürlük Dağlara sevdalanmış bir umut
İnsanlık aşkıyla ömürlerini insanlığa ve Aydınlığa adayan nice ışık... Dar ağacında Pir Sultan Abdal, Hallacı Mansur Engin sevdasından derisi yüzülen Seyit Nesimi Sıvas’ta bir zaman diliminde yakılan 37 Can
canlar nasıl da uçu uçu veriyor avuçlarımızdan sonsuzluğa tebrikler
Bulutların göz yaşlarından akan Yağmur Halkın hasretinden akan Damla Halkın gönlünde taht kuran bir kıvılcım Özgür Egemenlere baş kaldırmış nice Yiğit Yasaklı adlardan olan Devrim Ben elinden sevgililere sunulan Gül Baharlarda açılan renga renk binbir Çiçek
İnsanlık aşkıyla ömürlerini insanlığa ve Aydınlığa adayan nice ışık... Dar ağacında Pir Sultan Abdal, Hallacı Mansur Engin sevdasından derisi yüzülen Seyit Nesimi Sıvas’ta bir zaman diliminde yakılan 37 Can
Mükemmel tek kelime ile. Gönülden kutluyor, şiiri yazan yüreği candan kutluyorum. Saygılarımla.
Ben, volkanlarda kızgın bir lav Irmaklarda coşan bir beyazlık Gök yüzünde benlere düşen bir mavi Yaşama can veren doğa Toprağa düşmüş cemre Evreni kucaklayan cennet Adı yasağa çıkmış kırmızı Özgürlüğe susamış türkü Sevdalara ve yıldızlara dökülmüş bir şiir Mahzenlerde duvarlara kazılmış özgürlük Dağlara sevdalanmış bir umut
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda...
Evet sevdadır sevgidir her kapıyı açan dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
can dost nede güzel söylevi nede güzel hayller nede özgür bir yürekher halkın kurtuluş her yürekten özgürce çarpmak ne güzel dilekler ne güzel doygulr kim olmak istemezki ?.. can dos umut fakirin ekmegidir aşıdır kurtuluş bekleyenin emmisi dayısı gücü takatıdır kim olmak istemezki *?...... her söyledigin herkesin olmasını istedigidir öyle dizeler bir birine bağlanmışki bir marş olmuş özgürlük mücadelesi veren ezilen halkların dili kulagı oluşsun muteşemdi yürekten kutluyorum güzel insan.....
Bunca meziyetlerle donanmış bir yolcunun yolu açık olmazda ne olur, yolun açık olsun inşallah..
Benim bir sözüm var bazı dostlara yeri geldiğinde söylerim <Duygularını saklayanlar zaman gelir koyacak yer bulamazlar> diye..Gördüğüm kadarıyla duygularınızı en iyi şekilde yansıtmışsınız şiir diliyle mısralara..
Güzel vede anlamlı bir şiir okudum usta kaleminizden sizi vede bu eşsiz eserinizi tüm samimiyetimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetle..Allaha emanet ol..yudumyunus..yunus karaçöp..
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda..........derin anlamlı ve etkileyiciiiii....saygıyla.
vurulunca yok olsaydı şimdi olmazdı tek canlı zindanların duvarlarında kalsaydı acı açarmıydı gül fikrin eriştiği yere ulaşsaydu kurşun şimdi yoktum varım açarım dağda şehirde gülde sevgilerimle
Özlemlerin sağlam saptanışı, sevdanın evrensel değeri, insanca yaşamdaki ortak hedefin manifestosu gibiydi Şiir!!! Tüm Emeğine, Duyarlı Yüreğine ve Usta Kalemine sağlık Şair Dostum.
Ben insanlık adına ne var ise yeryüzünde onun temsilcisiyim. dder gibi idi dizeler.
İstesiğiniz ve olduğunuz her değer hepimizin özlemleri ve olmak istediği değerlerdir. Çünkü söylediğiniz ve olduğunuz her şey "insan" olmanın en büyük erdemidir.
Sabahımda düşüp sorgulattırdı şiir. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. ( insan gibi insan olabildiğimiz sürece biz her şeyiz) Harikasınız sevgili şairim.
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda... canım benim her dizesi güzeldi yüreğine saglık kalemin daim olsun sevgilerimle zaralıcan
Şiirde yakalanan muazzam müzikalite ve kurgunun yanısıra içerdiği manasal zenginliğiyle de ruhlara ve yüreklere hitap başarılı eserinizi canı gönülden kutlarım. Düşüncelerinize katılmamak ne mümkün. Yüreğiniz varolsun.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Adı yasağa çıkmış kırmızı Özgürlüğe susamış türkü Sevdalara ve yıldızlara dökülmüş bir şiir Mahzenlerde duvarlara kazılmış özgürlük Dağlara sevdalanmış bir umut
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda... ======================== Kaleminizden çok güzel bir şiir okudum. Yürekten Tebrikler
KUTLARIM, SEVDANIN EVRENSEL BOYUTU DÜŞMÜŞ DİZELERE...NE DUMANLI VAATLER, NE DE AYNALI SAATLER,EMEKTEN AKILDAN REALİTEDEN YANA SÖZEDEN DİZELER...SAYGIMLA...
İsmim sonsuzluklarda Ben kırmızıda bir sevda tohumu Mavilerde bir sıcaklık tutkusu İnsanlığın gelecekteki kurtuluşuyum Sevdamın yolunda... ----------------------- sıradışı çok güzel şiirdi ellerine yüreğine sağlık.
gün geçtikçe yobazlaşan dünyamızda hala ayakta kalma çabası veren güzel bir anlatımla sunulmuş etkiliyici bir "halk şiiri" diyebilirim ben halkımın çilesini bir kez daha gördü dizelerinizde saygı ve sevgiler ...Ş İ N
Ben, sabahın kızıllığında Şafak Her güzelin gönlünde Sevda Halkın yüreğinde Umut Her toplumun bağrında Kurtuluş Halkın, umudunda hasret kaldığı Barış Gündüzü parlatan Güneş Bilime ve insanlığa örnek Aydın İnsanların ferlerine kılavuz eden Işık Tarlalarda buğdayların başında Başak Engin denizlerde yüzen Yunus Mavi gökyüzüyle kaynaşan bir mavi Deniz
umutlarımız tükenmesin... gerek içerik, gerek seziş, gerekse söyleyiş olarak çok çok güzel şiirdi...kutlarım.. selam ve sevgiyle...