(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN SOFRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN SOFRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel duygularla kaleme alinan yazinizdan dolayi sizleri kutlarim Tüm temenniler her birimizin yüreginde siz tercüme etmis oldunuz yazinizla böylece sevgiler siir sevdalisi yüreginize
Gurbetteki Bir CAN dan Gizemlikartal dan sevgilerle
İnsan sofrasında insan isterim Sevgi isterim, aşk isterim, Kardeşlik isterim, barış isterim Özgürlük isterim, neşe isterim Huzurlu cennet bir dünya isterim !..
Gönlünüzden geçenleri ne de güzel anlatmışsınız...Yüreğinize sağlık.....
insan olmak kolaymı ? siz en zor olanı istiyorsunuz hel günümüzden insan bula bilmek büyük hüner sayılıyor her şeyin temeli insan olabilmek ama günümüzde çıkar ve menfat zırhına bürümüş insanlık yanşana bilir insanın insan oldugu bir dünya dileklerimle sizi yürekden kutluyorum güzel insan...
İnsan sofrası ; Nuh tufanının bitişi ile kurulan ve insanlığın ataları olan üç oğlu, Ham, yasef, sam Dünyanın dört bir yanına dağılarak, çoğalan insanlar aslında bir babanın üç oğlundan geliyor. Yani kardeşlk. Barışa gelince, çıkarlar ön plana düştüğünde kardeşlik bir yana bırakılıyor ve yapılan mezâlimler tarihe damgasını vuruyor. Özgürlük istemek tüm insanların hakkı olmasına rağmen bir şekilde güçlü olan tarafından çıkar uğruna ellerinden alınıyor. Dünyada cenneti beklemek beyhude.! Çünkü Yaratanın emirlerine uyulmadığı sürece, haksızlıklar devam edecek, dünya cehenneme dönecektir. Keşke şairimin düşündüğü bir yaşayışı verseler insanlığa ama vermiyorlar. Kutlarım güzel düşüncelerinizi ve şiirinizi. Saygılar sunarım.
john lennon'ın imagine adındaki şarkısını dinlemediyseniz dinlemenizi önererim.bu hizadaki fikirlerini şarkı yapıp dile getirdiğinden cia tarafından öldüren bir kişi,ve şarkıdır..
Hazan kardeşim inan bana şu zalim dünyadan çok şey istiyorsun. Ya da olmayacak duaya amin diyorsun.:))))) Ama umut fakirin ekmeği derller ya,bizde umalım ve bu uğurda şiirler yazalım. Bu manada ben de istediklerini sitiyor,istemediklerini istemniyorum.O berrak yüreğine selam olsun...
İnsan sofrasında insan isterim Sevgi isterim, aşk isterim, Kardeşlik isterim, barış isterim Özgürlük isterim, neşe isterim Huzurlu cennet bir dünya isterim !.. TEBRİKLER İSTEKLERİNİZE KATILIYORUM CANI GÖNÜLDEN GÜZEL BİR ÇALIŞMA OKUDUM KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
Tüm temenniler her birimizin yüreginde siz tercüme etmis oldunuz
yazinizla böylece sevgiler siir sevdalisi yüreginize
Gurbetteki Bir CAN dan Gizemlikartal dan sevgilerle