(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMLI BAKIŞ (GÖZLER) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMLI BAKIŞ (GÖZLER) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bozgun sokakların tını’sı sözlerimde Konuşsam çığlık oluyor Sussam vurgun oluyor bu beden Düşlerim sorgusuz Adımlarım anlamsız Gidişim gerçek Kalışım gidişimle sona erecek Gördüklerim hayata anlam katan, Bakışımla anlam kazanan....
bakmak ve görmek tabiki farklı eylemler... görebilenlere ne mutlu... görmek sadeze gözle; ama bakmak her duyumuzla hatta hislerimizi de katarak yapılan bir eylem... bu fark usta kalemde mükemmel bir şekilde dile gelmiş... kutlarım...
kesinlike kalp ne ise gözler onu gösterir tab, görebilene sadece anlamlı bakmak önemli değil birde o bakışları anlamak önemli.... teşekkürler gülperi şairem...
şair şiirinde ''bir bakış bir bakışa neler neler anlatır, bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır'' dfemiş. sözle anlatamayacağın şeyi bazen bir bakışla anlatır insan...baktım sayfanıza güzeldi şiriniz... tebrik ve selamlarımı bıraktım kabul buyurun...
gözler sadece konuşmazlar, konuşurlarken doğrularıda söylerler aynı zamanda. ve söylediğiniz gibi bakmasını bilirseniz eğer. yüreğinize sağlık. saygılarla.