(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇMAYA DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇMAYA DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir dokunsanız bin kanat sesi işitecektiniz hep uçmaya hazırdık ama hiç dokunan olmadı
" BİR DOKUN BİN AH İŞİT KASE İ FAĞFURDAN "
kALBİMİZİDEN UÇURAMADIĞIMIZ HAYALLERİMİZ, UMUTLARIMIZ DUYGULARIMIZ İÇİN DUYULAN sevgiye ve seviye dair derin özlemler için yazılmış derin imgelerle dolu öz sözlü bir şiirdi kutlarım şair.
Yaşanan ne varsa hoşgörünün Bir parçasıdır artık ama ben Yine de yakabilirim bu gece Bütün anılarımı bir şiir için
Sonra irkiliyorum, anılarım yoksa Dostlarım da terkedilmiştir yangın Sürüp dururken yurdumda ki o zaman Kıymeti harbiyesi nedir bu şiirin
Sabaha karşı dilim paslı Beynim keçeleşmiştir ve yangın Yalnızlığıma sıçrarken üşüyor Bütün sözcükler. Umut yoktur
Yüreğim diyorum, kekeme Alıngan, serseri yüreğim Sen nerden bilebilirsin Bir şiirin nasıl yazıldığını *** geç mi kaldım ne.... ama sen kusura bakmazsın... çünküüüüüüüüüü beni seversin...:)))
Her nedense kuş hep kafeste. Ne bizim kafesi açmaya cesaretimiz var ne de kuşun kafesi kırmaya. Hep birileri dokunmalı, hep bir şeyler olmalı. Bunu bekliyoruz bunu özlüyoruz. ve ne yazık ki zaman... ah bu zaman yok mu? Tebrikler saygılarımla.
"Her şey yaradılışına öyle alışmış ki,benim de içimde var ettiğim şu minik kuş, kafesin kapılarını açıyorum sonuna dek, uçmuyor... _Uçmuyorsa niye kuş diyorsun? _Çırpınmasa kuş demeye şahit gerekecek. " Öz.
İçimde uçmaktan yorulan soru eklerine yeniden kanat taktınız, kutlarım.
Öz. tarafından 11/10/2008 4:30:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
sararıp solma hüzünler bunlar denize düşen ateşli bedenlerinin ardında bıraktığı yıllar yıllar rüzgarlı bir ağlama seninkisi gökyüzü uzak kanadı kanadın tam kanadından
Nil kıyısında bir tablete yazılmıştı ağıdım kum kilidi ile kilitlenmiş piramidin şah şiiriydi sararıp solmuş muz yapraklarından dokunmuş bir papirüse aktardı binyıllar sonra yar geleceğim bir tablete kazınmış mil kucağında dalacağım son uykuma kanamış kırık kanadımla senden bir rüzgara dayayıp sırtımı gökten döküleceğim geleceğim baş koymuş dizlerine ağlamakta canım
Uyanmalıyız sanırım ,dokunmaları beklemeden uyanmalıyız .Ancak okadar derin uykudayız ki dokunuşlar uyandıramıyor , ne kadar yazık... Kısa ama çok uzun bir şiir... Harika...Teşekkürler ve saygılar bu kaleme...
ruha dokunmak nekadar kutsal bir duyguki uçurabiliyor, gönül gözü kör olanlara selam olsun diyelim... tebrikler şair...kısa öz ve yaşama dair atılan bir tokat tadındaydı şiir...saygımla...
dokunulmak isterdi ruhunun nadasa durmuş hücreleri bir ahh oluşmadan önce...
sızı dan çatlasa da kalbinin kabuğu kanadı kırık kuşlar sendromu yaşar.
zaman yine de sonsız bir uçuşa gebedir gözlerini kapatacağın an'da.
anlamlı ,farklı, derin düşünce ürünü bir çalışma son zamanlarda olduçka zaman karşı duygu aritmetiği yaşamaya başladık ve bunun neticesinde duygu sağanağı yansıyor satırlara tebrik ediyorum sevgiler
zamanla dişe diş
göze göz bir eser olmuş
sevgilerimle