(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELME GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELME GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni ben olduğum için sev kendini sever gibi sev, sen kendini teraziye koy neyim kimim neyi yapabilirim neyi yapamam diye bir sorda gel...gelirken çıplak gel ki düşüncelerle, duygularla, özgürlükle paylaşımlarla giyinelim...nacizane yorum böyle olsun şair... tebrikler...maviler yüreğinize...
bana ihtiyacında gelme sevdiğinde gel özlediğinde gel tanıdığında bildiğinde gel ----------------------------- Öz gel duru halinle gel..yürek atışınla gel..gelki göresin sendeki beni.. Muhteşemdi dizelerden yüreğiniz sevgi damlatıyor.. Kaleminiz daim olsun efendim....
Gün olsun sunduğun güzellikler ve varsılıgınla gir yaşamıza, gün olsun eşkiyaları gizle nefesinin doruklarında , gün olsun özgürlük türküsü olup düş yollara gel!! Bilimle gel Felsefeyle gel! İNSANLIK ONURUNLA ÖZÜN GİBİ GEL!!!
Çok güzel bir şiirdi sevgili şair Tebrik ederim kalemini Irmaklar gibi sevgi biriktirip okyanus bakışlı yüreklere akacagımız günlerin umuduna Dostlukla.......
bana ihtiyacında gelme sevdiğinde gel özlediğinde gel tanıdığında bildiğinde gel
Sevdalarım benim ki , aşk balına bulanmış Acıyı dışarıda bırakıpta öyle gel Sevda çiçeğim benim göz yaşıyla sulanmış.. Hasret bulutlarına tutunupta öyle gel..
bana süsünle gelme özünle gel şekilde gelme düşün de gel in hoppalığın atından oturmuş kişiliğinle gel
Özümde süsüm yoktur,alırım aşk şeklini Değişmedi hiç şeklim özümü biliyorum Gelsen bana özünle bulacaksın yerini Ne güzel söylemişsin sakalından öpüyorum.....
Şiiriniz bana iki dörtlük yazdırdı. Sevgi dergahımız özüyle seven herkese ardına kadar açıktır. Sevgilerimle...
Şiirin ustasından harika bir düz şiir daha üstad Yaşadığım müddetce unutamayacağım değerli sözlerin arasındadır bir şiirinizin finali ....BABASIZ BİR BABANIN BABASIZ KIZINA VASİYETİ .... bu sözü kelimeyi şaadet gibi unutmam ......selamlarımla.
sözümde kendi yüreğini görmüşsün sevgili dost. söze değer veren gören göz, duyan yürek ve algılayıp işleyen akıldır. marifet sözde, söyleyende değil ona değer katan keskin gözde, altın kalpte ve ince zekadadır.
Sülfür inceldi ve en yorgun yerinden kırıldı ayna Ayna pusluydu bunca yıl nice sır taşımaktan Kırılmanın sesini duydum ve onu getirdim sana Unutulmaya geldim işte onarılmaya değil