G E C E L E RŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Gece vakti uykum kaçınca Tokatlı şair Kerimoğlu / Mustafa Erol’un imzalayıp şahsıma takdim ettiği *** Geceler *** isimli şiir kitabını açıp büyük bir bölümünü okuma fırsatı buldum.Kendine özgü o üslubuyla bu saygıdeğer Anadolu adamının kaleminden süzülen birbirinden güzel bu enfes şiirlerin içine dalmaktan büyük bir keyif aldım.Kendisi aynı zamanda Tokat’ta “Hasır Kahvesi” namıyla bilinen mekanın işletmecisidir.Hasır Kahvesi kendine özgü nostaljik dekoruyla tam da şair ve sanatkarlara göre bir yer.Bu sene ilkbaharda Tokat’a yolum düşmüştü, Mustafa Erol ağabey ile orada tanıştık.Bu güzel ve insana ilham veren mekanda Mustafa Erol ağabey, Şahin Yılmaz, Ünal Kar, Rifat Kaya ve bendeniz geç saatlere kadar çay kahve içip şiirden sanattan konuşmuştuk.O mütevazi duruşuyla bize hane sahipliği yapıp hürmet gösterdi.Tokat’a yolu düşen herkese bu mekana uğramasını ve namıdiğer Kerimoğlu’na bir selam vermesini tavsiye ederim.Bu vesileyle bu şiiri kendisine ithaf ediyor, hürmetlerimi bildiriyorum.18/08/2008 - ARA.
-Kerimoğlu / Mustafa Erol’a-
Ipıslak bir akşam çalın kapıyı, Usulca hâneme dalın geceler. Yalnızlık bestesi o son şarkıyı, Hüzzam makamından çalın geceler. Limanı terk etti çoktan o gemi, Kıyıda bıraktım gamlı gölgemi. İçimde nükseden sessiz matemi, Neşteri vurun da alın geceler. Mehtabın gölgesi düşünce suya, Kainat büsbütün dalsın uykuya. Hasbihal edelim biz doya doya, Bir ömür benimle kalın geceler. (Taşova, 18.08.2008) Ali Rıza Atasoy |
Kıyıda bıraktım gamlı gölgemi.
İçimde nükseden sessiz matemi,
Neşteri vurun da alın geceler.
çok güzel bir şarkı dinliyor gibi oldum şiirinizde elinize sağlık