(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel Tik Git Tak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel Tik Git Tak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizin bu türe uygun bir şiirinizi de ben yakaladım hocam, 'TekerleTekerle-me…!' örnek oluştursun diye ben de onu hatırlatayım istedim, sanki bu şiirleri ayrı bir bölüm yapıp toplasak mı ne?
Tekerle Tekerle-me…!
-İğne iğne, ucu düğme…
Bana batak Sana yatak Ona çatak Taşkın gönlüm!
-Finfilince, kuş dilince…
Bana takınak Sana bakınak Ona yığınak Kaçkın gönlüm!
-Horoz öttü, tavuk tepti…
Bana sakınak Sana sığınak Ona tapınak Bıçkın gönlüm!
-Bülbül, kıza selam etti…
Aşkın mı, aşkın Kaçkın mı, kaçkın Bıçkın mı, bıçkın Su götürmez gönlüm!
-Selamına, dua etti Sana değdim , sen çık! Ebe; Yan-geç gönlüm;
Gözüm apaçık Yandın, hadi çık! Sapkın gönlüm.
sabrınıza ve hoşgörünüze sığınıyorum hocam. iyi geceler.
sevgili hocam, ben yine geldim... şiirlerinizi gözden geçirirken sizin -Kutunu Seç- adlı şiiriniz de bayağı ilgimi çekti, bu şiirinizi bilmiyordum, biraz oradan alıp buraya aktarıyorum,
Bir sönüm; “Doğdum, Yaşadım, Öldüm!”
Bir sönüm; Doğdum, Yaşlandım, Öldüm!
Bir sönüm; Doğdum, Büyüdüm, Öldüm!
Üç kesit, üç dönem Dönüm dönüm Dönem dönem Üç yaşam, üç ölüm!
son şiirinizin yapısına çok benzediği için paylaşıma açmak istedim... dostça kalın hocam.
Gülşah YÜCEL tarafından 11/3/2008 10:22:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizin öğrenciniz olmak büyük şans hocam, her şeyi konuşabilmek sizinle ve şiiri ortamında da paylaşabilmek... tiyatroda da asla basit konuşmazsınız ki aynen yazılarınız ve şiirlerinizdeki gibi, yorum gücümüzü arttırmaya çabalar durursunuz ve çok şey öğreniriz sizden, bir kez daha sonsuz teşekkürler ediyorum hocam. şiir için söylenecek çok şey var ancak, dünya yerinde sayıyor gibi ama, insan hep koşuyor ve hep koşacak koşacak ve yine koşacak, çok tatlı bir ironiydi hocam, bir solukta okudum. harikasınız hocam, başımızdan eksik olmayın siz, asla! hoşça kalın.
çok sade ve doğal bir şiir...sadeliğinin yanı sıra farklılığını da gösteriyor...yazan Sizin gibi bir usta olunca tadına doymak imkansız bu şiirlerin...her zamanki gibi çok çooooook güzeldi...yüreğinize ve emeğinize saygılarımla...
belli etmiştir bizi akrep ve yelkovan ne yaşayacağımız veya yaşamamız gerektiği dünya tik eder biz umrunda değilizdir onun dünyaya tik eden bize neden tak eder çözdüm sırrını dünyada sadece küçük bir varlığız dünyaya ne bizim yaşadıklarımızdan ona tık gelir tik gider ama bizim canımıza tak eder teşekkürler hocam yine harika düşündüren ve derin ufuklara daldıran bir şiir
Zaman kimilerimiz için cok değerli... Ancak kimilerimiz onu sanki hiç tükenmeyecekmiş gibi kullanırız... Oysa en degerlimizdir o... Her sey bağlı zamana...
Büyük bir hızla ilerliyor o ve hayatımızdan hep bir şeyler eksiliyor... dostluklar da ZAMANLA değişir, dostlar da ... Her şey ZAMANLA...
Evet hocam Yaşam hızla geçiyor ! Bu süreçte,arkamıza dönüp baktığımızda gördüklerimiz önemli tabiki... Çabuçak hareket edip zamanı da yakalamalıyız arkamıza bakarken...
alycı biranlatımla Yine çok güze lbir şiirdi Hocam. ..
yaşama sağlam kafayla ,sağlam ayaklarla yürüyen güzel bir şiir.. genel şiirden keyiflendiğimiz gibi,müjdat hocamın şiirlerindeki sahne tadıda eklenince daha bir başka oluyor..okuduğum şiirlerde sahne oyunları metni tadı da dorukta..her zaman zekle okuyorum..saygımla.
yaşama iliştik üstad zaman geçiyor hızla biz tutunduk kanadına ..yaşam bir yanda yaşanılan bir yanda ... sadece duyar olduk geçen zamanın ayak seslerini tik tak tik tak saygılar üstad
Tik harika tak mükemmel, hayatimiz gecer bu tiktaklarla, tik imize tak etti hayat ama nefes aliyoruz saatte islemeye devam ediyor, tik tak tik tak... Kutlarim hocam.
Tebrik ve sevgilerimle dostum,
dostça kal.
sudengi tarafından 11/3/2008 11:28:52 PM zamanında düzenlenmiştir.