(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hakkın Hıyarto!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hakkın Hıyarto!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana sunulana razı olmak...Razı olmaya mahkum olmak...Çünkü çıkarların adamı olmuştur ama neye razı baksanıza.Hesaplı iş yapmaya çaılştığını sananlar ellerinde sadece arta kalan kırıntılar... Kutlarım hocam, kaleminiz daim olsun. Sevgilerle... Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Yazgülü TUNAR tarafından 11/1/2008 2:42:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Küçük çıkarların peşinden koşup duran, yaşamını bu kadar basite indirgeyen insanlara alaycı bir bakış. Önüne koyulana razı olmak, senin alabileceğin daha çok şey varken... Kabullenip sineye çekmek ne kadar acı. Bir de bunlar üstünden dağlar götürenler hakkımızı alanlar, talip olalım hakkımıza, savunalım isteyelim...
serbest bir çalışma birazda alaycı tarzında çok güzel bir şiir ortaya çıkmış sizi yürekten tebrik ediyorum kalemize sağlık ali buğday balaban Kent Şairleri
Bir tombala oyununu yöneten hiyarto... aslinda herkes siiri istedigi hiyartoya ithaf etsin. Ben bir iki cöpe razi olan birilerini düsündüm. Kutlarim hocam.
küçük işlerin adamlarına harika bir şiirdi bir çöp uğruna hayatını çöpe çevirenlere bir kutu kibrit bir gönül dolusu usta emeğiydi var ol arkadaşım kalemin şiir okuma hazların da da fark yaratıyor bu şiirleri uç uca ekleyip bir gün tutacağım tiyatronun yolunu böyle doyulmayacak küçük repliklerle inşallah uzun bir söylem izleriz o arı kovanında sevgilerimle değerli dostum
Örneğin..Bir hedefimiz var.. Ve tabii ki o hedefe ulaşırken karsımıza cıkan engeller... Biz insanlar o hedefi unuturuz... Hedefin önündeki küçük engellere takılırız ve baslarız mazaretler üretmeye... Bu mazaretleri üretirken sonra erteleriz o hedefleri... Ertele, ertele, ertele... Daha sonra tümden vazgeceriz.. Ve deriz ki " Gerek yok azizim öyle büyük şeylere... Bir iki çöp yeter..." İşte hatamız da bu aslında...Gene mükemmel bir şiirdi.. Teşekkürler hocam...
küçük çıkarları kovalıyoruz, bütünü göremiyoruz... bir kutu kibrit benimken ben bir-iki çöpe razı oluyorum... hakkımızı savunmazsak kimin işine yaradığı gün gibi açık... harika bir sorgulayan şiir olmuş hocam, emeğinize sağlık. dostça kalın.