(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık , düş yakamdan... Düşecek zaten bir gün , hepimizin yakasından... Ve o gün zamanda bitecek , hayatta...Acı ama gerçek... Tebrikler , çok güzel bir anlatım ...
söyleyiş harika... dizeler sağlam ve kendinden emin... içerik güzel ve dopdolu.... sonuç mükemmel şiir...kutlarım efendim....selam lar... aldık hazzımızı, bıraktık kurdelamızı...hadi hayırlı olsun...
Şiirde yeni bir izlek açmak,yeni oylumlarda özgün ve özgür şiir yazmak ne güzel.Fakat bazen matematiksel veriler gibi şiiri tahlil etmeye çalışmak okuyucuyu biraz sıkıntıya sokar kanısındayım.Bu elbette sizin başarısız olduğunuz anlamına gelmez.Sanırım ben kaynaklıdır bu sorun. Tebrik ve saygılarımla
gözyaşı denizinde sallanan bir beşiğim hayatın düzleminde eğrilen bir çizgiyim. zamanın akrebini hiç sevmedim yelkovandı benim tek direğim. saygılar şair.
evet... ey zaman yoruldum gayri düş yakamdan artık yetinmesini öğrendim tabutumu omuzladım gidiyorum yalnızım zaman düş yakamdan artık... çok güzeldi can dostum.... sevgimle hep...
Ve
Zaman !
Artık, düş yakamdan..
.....
Gelin delirelim)
-Bu kentte şairler ne iş yapar?
Bir şey yaptıkları tartışılır ama,
Her şairin elleri
Simitçi çocukların sabahları gibidir…
beğpenerek okuyorum yazdıklarını
saygılarımla