(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_*SANA GELİYOR(D)UM*_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_*SANA GELİYOR(D)UM*_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana gelirken gökyüzünden değil gözlerimden akıyor yağmur ve ıslatıyor her yanımı. Gelşime engel olmak istercesine karanlık geceler ve günler aydınlanmıyor yolum ama ben bütün engelleri yıkıp yinede sana geliyorum. Gelişşim ölümde olsa asla dönmeyeceğim
Der gibi idi dizeleriniz. Özel ve hüzünlü idi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Sana geliyorum Gölgem beni takip ediyor Seni bana soruyor Bir süre sonra o da kayboluyor Sana geliyordum sevgilim Kayboluyor bedenim Yok oluyorum ıslak gecenin koynunda Islanmış yollara yığılıyorum Ölüveriyorum...
Hüznü güzel işlemişsiniz ve kaleminize yansıtmışsınız beğeni ile okudum sevgili mavi gece kutluyorum...
Sana geliyorum Gölgem beni takip ediyor Seni bana soruyor Bir süre sonra o da kayboluyor Sana geliyordum sevgilim Kayboluyor bedenim Yok oluyorum ıslak gecenin koynunda Islanmış yollara yığılıyorum Ölüveriyorum...
BANA GELECEKSİN DİYE ÇOK KORKUYORUM... Bir şiir başlığımla yorum yazmak istedim Tebrik ederim. Saygılarımla.
Çığlığım gece de yankılanıyor NERDESİN?.... Sana geliyorum RESİMDEKİ O YOL HASRET YOLUNA BENZİYOR..YALNIZLIĞIN YUDUMLANDIĞI GİZEMLİ YOLLAR..VUSLAT HEYCANI TAŞIYAN YOLLAR..NERDESİNE CEVAP YOLLAR..YÜREĞİNE VEDE KALEMİNE SAĞLIK.
Seni bana soruyor Bir süre sonra o da kayboluyor Sana geliyordum sevgilim Kayboluyor bedenim Yok oluyorum ıslak gecenin koynunda Islanmış yollara yığılıyorum Ölüveriyorum...
ÇOK GÜZEL SEVDA DİZELERİ İDİ...BURAM BURAM...YÜREĞİNİZE SAĞLIK.RABATLI
NERDESİN?.... Sana geliyorum Gölgem beni takip ediyor Seni bana soruyor Bir süre sonra o da kayboluyor Sana geliyordum sevgilim Kayboluyor bedenim Yok oluyorum ıslak gecenin koynunda Islanmış yollara yığılıyorum Ölüveriyorum...
güzeldi....şiiriniz... kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi... herşeye rağmen hayat yaşamaya değer... çok yaşayın siz....selam ve saygılar....
NERDESİN?.... Sana geliyorum Gölgem beni takip ediyor Seni bana soruyor Bir süre sonra o da kayboluyor Sana geliyordum sevgilim Kayboluyor bedenim Yok oluyorum ıslak gecenin koynunda Islanmış yollara yığılıyorum Ölüveriyorum...
14.30 30.10.2008 siz bakmayın benim şiirinizin bir kısmını buraya aldığıma...bütünü güzeldi şiirinizin...haz duydum okurken...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla...
sana geliyorum...ama gölgem bile ayrıldı benden...yalnızım.her şeyimi geride bırakıp geliyorum sana.her şey bıraksa da beni....ben senin için arkama bakmadan geliyorum sana...sadece yüreğimle...ne güzel halis bir sevda...
tebrikler, maviler yüreğinize...