Acıtıyorsun dedi Çuvaldız elinde batırıyorsun Oysa bilseydi Keskin bıçak gibi dili Dokundukça yüreğime Kesiyor esiyor İçimde Kan gülleri acıyor Döküldükçe tohumları Toprağıma Zehir saçılıyor
ben o çuvaldızla ellerimde Yüreğime attığı her kesiği Kapadım.. Yetmedi Gökyüzünden yıldız Buluttan Yağmur çaldım döküldüğünde Gözlerime Uzak diyarların gecelerinden Yıldızlar Yağdırdım…
şimdi gece.. Şiir tamircisinin kapısında Sıra bekleyen birçok hece Hadi ; Dokundur sihirli değneğini bir bir Gülümsesin sana Maskesi ruhunu örten plastik gülüşlü Yorumsuz bırakılmış bir çok ece….
.......
“Ben sana dolu dolu bir yürekle geldim Sen bana bos yanını verdin… Uzattığın gülü dikeniyle sevdim Sen dikenlerini Benden de çok sevdin..“
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H/ECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H/ECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ben o çuvaldızla ellerimde Yüreğime attığı her kesiği Kapadım.. Yetmedi Gökyüzünden yıldız Buluttan Yağmur çaldım döküldüğünde Gözlerime Uzak diyarların gecelerinden Yıldızlar Yağdırdım… "
Ben sana dolu dolu bir yürekle geldim Sen bana bos yanını verdin… Uzattığın gülü dikeniyle sevdim Sen dikenlerini Benden de çok sevdin..“ ************************************** Sevgi bilmez devrin çocuklarıyız...Madde öne çıkmış. Hayat, boğaz tokluğuna endekslenmiş... Gemisini kurtaran kaptan, bu devirde. Aşkı birtek hayal dünyasının , adsız kahramanları bilir... Onlar da, için için erir. Kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi... Sevgiyle kalın...
hani sen yildizsin gecelere yanan . en deniz feneri .. hani denizlere yanan ... ne cok seyimiz benziyor birbirimize .. sen gurbetin icinde .. ben gurbetin icinde ..
gurbet kuslariyiz iste .. de mi can .....
kocaman alkislar can ....
hani bazi kisiler böyle diyor ya .. bi kirmizi kurdele biraktim .. diye .. ölüyorum ya onlara ..
ben sana kurdele takmiyorum ... ama sen S a i r e s i n
neyse bir ucurum cicegi birakayim . hani Agrim kokan ...
şimdi gece.. Şiir tamircisinin kapısında Sıra bekleyen birçok hece Hadi ; Dokundur sihirli değneğini bir bir Gülümsesin sana Maskesi ruhunu örten plastik gülüşlü Yorumsuz bırakılmış bir çok ece….
sihirli bir kalem dokunmuş şiire ...yıldız yıldız yıldızdı dizeler ... harikasın her zaman ..değerli şair dost kutlarım yürekten... sevgim saygım her daim...
şimdi gece.. Şiir tamircisinin kapısında Sıra bekleyen birçok hece Hadi ; Dokundur sihirli değneğini bir bir Gülümsesin sana Maskesi ruhunu örten plastik gülüşlü Yorumsuz bırakılmış bir çok ece….
ben şiir yazıyorum diyemiyorum.. bu dizelerin karşısında.. belki mahçubum.. ama yine de ümitliyim .. ümitli şiirlerinizde.. saygımla hocam.. güzeldi dizleriniz..
Tamirciye para verme arkadaşız heceleri paylaşır tamir ederiz :))) çok harika söylemler ben seviyorum şiirdeki buluşları şiirin güzelliğine laf yok ama fon resmi öyle hoşuma gittiki -sanat!
şimdi gece.. Şiir tamircisinin kapısında Sıra bekleyen birçok hece Hadi ; Dokundur sihirli değneğini bir bir Gülümsesin sana Maskesi ruhunu örten plastik gülüşlü Yorumsuz bırakılmış bir çok ece….
Kutluyorum güzel dizelerinizi. Saygı ve selamlarımla.
Yüreğime attığı her kesiği
Kapadım..
Yetmedi
Gökyüzünden yıldız
Buluttan Yağmur çaldım
döküldüğünde
Gözlerime
Uzak diyarların gecelerinden
Yıldızlar
Yağdırdım… "
Tebriklerim çok..