(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baştan sona şiirdi... Nakış nakış işlenmiş adeta.... "Tay tay durmayı bile öğrenemedik yıkılıp durmaktan.... "diye düşündüm şiir bittiğinde... Kutluyorum şair... Hem de ne kutlama.. Keşke alkışlarımı duyabilseydin...
Kadehin son boğumu son yudumu hep ağlatır bizi bu nedenledir ki erken öleceklerdeniz... Her kapıyı açmasında dostların ölünce nereyi vasiyetleyim ironisi bu yüzdendir belki de -belkilerin olmadığı dünyada-. Aşk kutsal bir yalnızlık şehirlerde gurbeti yaşamakta yazgısal bir gerçeklik...
Bırak ıskalasınlar Filiz Can... Hiç yüksünmeme biliyorsun... Herkesin beyaz olduğu yerde siyah olmak benim suçluluğum... bir şiirimde de dediğim gibi.
Bu sensin artık Çıkan kısmın özetinin umurunda olmayan sen Sen ancak aşkı ölen Ve hiç değilse Uğruna öldüğümüz bir aşk var diyen Direndikçe Kızılderili olmaya En yakınlarının beyaz adam olduğu İçtiği kadehlerin sarhoşluğunu arayan Beni de iç...
ben ne zaman bu şiiri dinlesem, gözlerimi kapatıp dinlesem, susup dinlesem, kusup dinlesem bir yanım isyaaaannn bir yanım teslim...anlıyorum ki ben de beyaz değilim ve son boğumda garip bir ağlama isteği isterik.
İnsansızlık kipinde donduğunu söylerdim Ve hiç hilafsız Bu arayışa yine taytay dururdum Bütün kadınların kara beyazlığına inat... Kutlarım kalemini yürek sesini Saygılarımla..
Yeşil yağmurlar yağardı gözlerimden içeri Ben oturur haziran haziran şiirler yazardım ========== Haziranda yağmurlar yağarken şiir yazmak . Çok nefisti . Yüreğine sağlık Tebrikler
Nakış nakış işlenmiş adeta....
"Tay tay durmayı bile öğrenemedik yıkılıp durmaktan.... "diye düşündüm şiir bittiğinde...
Kutluyorum şair... Hem de ne kutlama.. Keşke alkışlarımı duyabilseydin...