(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün de yağmur yağmadı Ve sen ve ben ağlamadık Ve şimdi öyküler yazıyorum okunacak Göğüs kafesimde bir kristal Gözümde iki damla yaş Ve omuz başlarımda martılarla Yaşıyorum elbet Seni düşlerime sokabilmenin bahtiyarlığını Yaşıyorum elbet Bir türlü gürlemeyen odamdaki bulutlarla Sana sevgim çok nasılsa Güvercinlere bölüştürüyorum...
Şimdi tutar yanı olmayan kristal bir yürekle Çıkıyorum sokaklara Deniz bir hayli uzak da olsa Martılar var omuz başımda çığrışan Öyküleri olan anlatılacak Ve seni hiç unutturmayacak... Paylaşılmaya fırsat bulamamış bölüşülmekten yüreğimi Kristalleştiren tek kadın Seni uyumaya korkuyorum artık...
Bugün de yağmur yağmadı Ve sen ve ben ağlamadık Ve şimdi öyküler yazıyorum okunacak Göğüs kafesimde bir kristal Gözümde iki damla yaş Ve omuz başlarımda martılarla Yaşıyorum elbet Seni düşlerime sokabilmenin bahtiyarlığını Yaşıyorum elbet Bir türlü gürlemeyen odamdaki bulutlarla Sana sevgim çok nasılsa Güvercinlere bölüştürüyorum...
yağmur gibi gürleyip yağmışsın edebiyatdefterine efem ...
ama hafızama yer edinmiş ki tekrar okumak yine aynı hazzı verdi.
kutluyorum şair.
saygımla.