Sevinci yok olan gözlerim de, Küme küme hüzünbulutları dolaşıyor. Yanaklarımda derin izler. Omuzlarım da dağ gibi bir yük. Hayatı, bir pula satacak kadar Kahır doluyum !.. Ellerimin ulaşamadığı yerlerdeki Düşüncelerime, dokunmak istiyorum. Hesap sormak. Lakin ; Mesnetsizim. Damarlarımda kanım, Sözüm dudaklarımda kuruyor Daha yere bile düşmeden. Susuyorum !... İçimde alev alan her kelimeyi, Gözyaşlarımla bir bir söndürüyorum. Düşünüyorum da ; Buz üstünde yaşamak dı bizimkisi. Ateş yüklü gemiler de yol almak. Olmayacak duaya amin diyerek, Zorlamaktı belki, imkansızlıkları… Şimdi ; Unutmaya çalışıyorum !... Lakin, İnsan içine dönünce, Hafızasını seyrediyor çoğu zaman. Bir resmi geçit başlıyor Birbiri ardına sıralanmış. Yüreğimin yaslandığı mor sümbüllü dağlar Geliyor aklıma. Mutlu anlar, Umudu, yakaladığım halde Ertelediğim zamanlar, Avuçlarımdan akıp gidenler... Yaşanması gereken anlara zulm eden Kurallar,günahlar ve ayıplara, Eklenen, Tarifsiz öfkeler... Offf !... Hiç yere, Kurban ettik bir ömrü daha bayram bile gelmeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERTELEDİĞİM ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERTELEDİĞİM ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşanması gereken anlara zulm eden Kurallar,günahlar ve ayıplara, Eklenen, Tarifsiz öfkeler... Offf !... Hiç yere, Kurban ettik bir ömrü daha bayram bile gelmeden.
Zevk aldım ve kendimden kesitler buldum dizelerinizde. Unutulmaması gereken Hande Hanım, bu günlerde dünün yarını idi.Ne yazık ki hızla akıyor zaman.Durdurulamadığına göre ,her zamanın kendine özgü yaşanması gereken güzelliklerini yaşamak gerekli diyorum. Sevgi ve şiirle kalın.
Handeciğim "Buz üstünde yaşamak dı bizimkisi. Ateş yüklü gemiler de yol almak."
bu dizelerde tezatın zenginliğ kullanılmak istemişsin ama sanırım üzerinde biraz çalışman gerek ayrıca burda dı eki ayrılmıyor ve d yerine t yi kullanmak gerekiyor sanırım
şiirin geriye kalan bölüm tek kelime ile derin ve çok yüklü kalemim sustu tebrikler
Albayraklım tarafından 10/20/2008 11:12:48 PM zamanında düzenlenmiştir.