sığıntı kentin limanlarında çığlık çığlığa bir martı düşüyor kanatlarından sızan ilham perisidir günahkar bir dili fırçalamak için tanrı ile kavga etmiş
masumiyetine bulaşmış ölü adam profilim kimsesiz kefensiz derinliklerinde gömülü ki gömü bulanın olsaydı eğer satar mıydı kalbimi yazık keşle söyleseydi/n geri alırdım yüreğimi
sen hiç kendin değildin damarlarından geçen bir ölümlünün iflah olmaz repliklerine adını aşk diye yazdırmıştın
terk edilmiş gözlerine perdeler indiriyordu hayatımın sahnesinde sufle beklemeye alışkın gayri meşru iç sesin yazık keşke söyleseydi/n fısıldardım beni sevdiğini
kor halimle teslim olunmuş minnetine secde eden cinnetim ilenç duraklarında soluklandıkça buldu kendini
ansızın dökülmekteydi incilerin dizdikçe boynuma bir bir dişlerini dali’nin elinde ki “düş fırçası” kendi kanında boyadı aşk’ı
yazık keşke söyleseydi/n bende vardı intihar mavisi…
alicengizoyunu (…ölüm; yanlış hayatların kutsanmasıdır…yazık, keşke söyleseydin yanlış olduğumu, sende doğmak gibi bir izahata gerek duymazdım o zaman... şiirlerde…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölü adam profilim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölü adam profilim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazık keşke söylemeseydin derinlerinde esmer bir mavinin uyuduğunu gözlerine kan yerine şiir sürdüğünü durulurdum o zaman gecenin tenhasında... yazık keşke susmasaydın ben toprak olur göğe secde ederdim...
ressamın işine karışılmıyor. bazen titan beyazı oluyor fırça ucu ki bazen simsiyah bir mavi.
şiirin diyalektiği şairin hayata bakışı ile örtüşünce, kendi dokusunda nitel, okur boyutunda nicel anlamlara örtünüyor satırlar...cengizin kalemini yeni takip edenler için kopukluk var gibi gelebilir, oysa takibi yapan dikkatli okur zaman içinde satır aralarına sinen sekmelere sentez geliştirecektir....şiir neden bu kadar zor olmalı mantığı ile estetik özneye yüklenebilir kimileri ! o zaman şair belki de şunu demeli: insan neden bu kadar basit ve bu kadar zor!
anlaşıldı alicengiz, sana sadece kutlarım yüreğine sağlık aman da güzel olmuş, kalemin de bitmesin diyip geçmek lazım..nasıl olsa senin dikkate aldığın tek kalıp ALİCENGİZ kalıbı.
sen bari yapma yaaa, bizim isimle birleşik ya da ayrık cümleyle ne işimiz olur..aslolan şiir değil mi? o zaman ben gideyim ve bir daha cengiz olmasın, gereksiz takıntılar.
:))) son arya filiz kılıç bak ayıramıyorum hiç birini diğerinden neden çünkü öyle bir bütün tıpkı alicengiz de olduğu gibi alicengiz alicengiz... sadece cengiz...hep eksik...
yorumda bazen intihar eder okuyanın ölüm taklidi yaptığı anlarda... tebrikler şair, en derin maviler yüreğinize olsun, şiirce yaşayın hayat sahnesinde...
bir lahit gibi dur hesapsızca sevdin kitapsızca söv
şiir edep değil edepsizliktir birazda keşke söyleseydi/m ne kadar eksik olduğunu, dünya rengini benden senden ondan alır... ama o bilmiyor bütün ilahi yalanların çerçevesini kendi boyadı sanır....
aslolan neydi biliyormusun üstad o kötü bir marangozdu ezelden beri ve kapıyı bütün ve kilitsiz yaptı dünya içimde kaldı okadar güvercin niyetine şiir saldım bir o kadar geri geldiler
martılar Ahhhhh martılar onlar başka onlar asi maviler zaten o yüzden derime dalar cıkar umarsızla çığlık atar ve aldırmazlar aynı şehir içi vapuruyla karın tokluğuna sevişmeye oysa en özgürüydüm ben Jonhatan (en azından Richard Bahc öyle yazmıştı) ....
he Dali'nin o dahi salaklığımı hiç sorma gök kuşağını bir renk eksikle (mavi) bende bıraktı...
bir araba gerek şimdi tanrılar dan.. en derinliklerdeki kalbi getirmeli nerede? şeytan aldı götürdü satar mı bilemem keşke söyleseydin sevdiğini belki olur ya bende vardı biraz mutluluk mavisi... sevgim ile
Sevgilerimle....
Çok beğendim...