yaprakların örttüğü eski sokak pejmürde bir ben/in kendine koşması ile bitiyordu kıytırık ışık bozmasında sevişen düşlerim düşerken aynanın ters açısına ruhsuz bir bakış tenden geçerdi
oysa solusam kendimi aynada buharlaşacak o sokak da
her öpüş dudaklardan başladı tadını almış bir kere tuz ile bandırdığı ölümler şimdi acıya ne kadarda tatlı
ahh bir bilsen ne tenimden silindi koku/n ne de dilimde bitti adın sindiğin ve sığındığın bu sokakta sensiz her koku inancıma korku
iki yerden bükülür insan kalp ve sözler ikisinden geçen yalnızlık ayıp söylenceler ile başlar olası bir sevi çıkınca yola sesini yıkar gece
başka bir dünyanın mümkünleri ile kardeş gece de ölümlerim genel nefret sendromu yaslanmış gözlerime geç git sen uğrama bana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
genel nefret sendromu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
genel nefret sendromu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelme ve uğrama yaşantıma, nefret dolu sözlerin bu anlamsız kıyılarına teğet geçen her yolcu gibi, yavaşça uzaklaş yaşantımdan. Vakit gece yarısı, süzül ve sus. Şimdi süzülmemek ne mümkün aşkın avuçlarından.
Ara sıra uğruyorum hocam işlerin yoğunluğu bu kadarına izin veriyor. Şiiri dün okudum ama yorum yapamadım şimdi geldim bolca yorum okudum. Sen bir şiirsin bunu bilir bunu söylerim. Sevgi ve saygımla Ozan
En azından başta söylenmesi gerekeni sonra yarım bırakarak söylemediği için...
Alicengiz'in kaleminden çıkan daha iyileride var ya... Kıskanma sakın İyi şiir...Seni de sevdim. Neden ben dersen; Ben burdayım derken yüzünde canlanan narin gülümseme, hala orada durmakta.... Şımarma ama bil ki; Kibri gamzesinde büyüyenlerden çok daha güzelsin....
şair,sır kurcalayıcısı.çaldığı kapı bilinmezlik iklim yaşanmayan.ne olduğunu ve ne yazdığını bile bilmez.bazen parkta sallanna çoçuk bazen ucuz şarabıyla sızan ayyaş.bazen hayatın anlamını söyleyiveren. şair kendini anlamışmıdır ki kendinin anlaşılmasını ister,yada okuayan lara birşey anlatmak ister,şair üstesinden gelemediklerinin kahramanıdır. şair algılanmaktan uzak durdukça,onun üstüne üstüne gelir cehalet,ve sıradanlık... şiir bir iç fethidir ve sırrıdır şairin.kime anlamak düşerki derinliğinden.
ne köpekler gördük güle güle öldük ne köpekler vardı, zorla sevdirdi kuyruğunu çalarken tilkiden izledik sevdik her canlının nefesini dokunmak istedik ısıracaklarını bilemedik bir hapşırdılar ki savrulduk yıkıntılarımıza şiir yazar olduk....
tebrikler şair...en derin maviler yüreğinize olsun...
oysa solusam kendimi aynada buharlaşacak o sokak da -------
kendimi bir görebilsem bir anlayabilsem neler çıkacak, neler lakin ne acıdır ki bilinmiyor ayna mı çirkin gösteriyor yoksa ben mi kötüyüm =) çirkin ördek yavrusu saygı ve sevgimle
bence yapılan işlerde nasıl bir emek varsa ve çaba sarfedilmişse bu şiir de bir emeğin ürünü...saygı duyulmalı ilk önce...görüş farklılığı olabilir ama ben güzel bulduğum şeye güzel derim...kötüyse zaten hiç yorum yapmam geçerim...güzeldi Sevgili Şair...hem de çooook güzel...saygılarımla...
beni rengine al kalbinin yükselip alçalışında sadece bir kadeh rakı olayım ve ömrüne bin yıllık bir kahve sana hasret degil sana niyet ve kısmet ama kötümü elbette oda bizizdir zaten ne değiliz ki sen mi sen her zaman mavisin...
eğer bir şiire kötü deniliyorsa şair için ne güzeldir demek ki iyilerin sırtından gelmiş ve okunmuştur...benim yüreğim yettiğince güzel dediğim şiirdir...yüreğe sağlık...
olaya tarafsız bir meraklı açısıyla gelip zebercet'e sadece ne oldu da böyle beğenmedin şiiri demek istedim..dedim de..yalnız anlamadığım olayın neden zebercet şiirin sahibine tü kaka demiş gibi bir izlenimle bırakıldı ..bu kısmı çözebilmiş değilim..kaldı ki böyle bir durum olmadı..ha şiiri beğenmemiş olabilir ama..bunu da gayet güzel açıklarım sorarsan dememişmiydi..demişti..e peki olay ne şimdi..açıklaaaaaa demek varken bu kadar garip gelişen olaylar ne ola ki..kaç yaşındayız biz..kırk yılda bir yorumun altına her ikinizinde samimiyetine güvenerek şaka yollu takılayım dedim..sağolun... bir daha dememem gerektiğini hatırlattınız..
daha fazla sayfamı işgal etmenizi istemiyorum sayın fırat... ki bana verilmiş olan bir ENGELLEME HAKKI var kullanmadım kullanmayacağım ancak lütfen mesajlarınızı özelden ulaştırırsanız (bana değil) beni MUTLU edersiniz...
ki siz mutlu etmeyi seven birisiniz...belli oluyor...
göreceli kavramlar üzerinde tartışmayacağım.. beğeni ve dikte edilmiş emek kendini belli ettirir.. kanımca da başarılı bir şair övgüyü almak için değil kendine bir şeyler kazandrmak için yazar.. beğendim ve kandırdım...
olay bitmiştir!
madalyonun öteki yüzü ali abime kalsın.. saygıyla..
aşk ve ihanet kolkola seğirtti yol boyunca içimde sis yüreğimede ses oldu nefret git artık ruhuna okuduğum koca bir lanet sana acımam için bundan böyle tanrına dua et benimki seni görmez duymaz yüreğim sana beddualar salarken
ki ne köpekler görmüştür en kralından hiç işi olmaz soytarısıyla…
bunu adına şiir.. yazana da şair diyoruz.. her kalemi eline alan bir şeyler mutlaka yazar.. zorun damı yız.. hayır ama kelimesi şii yaratan kaleme ne demeli.. boyun eğip şiiri görmeli.. emeğine sağlık.. saygımla ustam..
Gelme ve uğrama yaşantıma, nefret dolu sözlerin bu anlamsız kıyılarına teğet geçen her yolcu gibi, yavaşça uzaklaş yaşantımdan.
Vakit gece yarısı, süzül ve sus.
Şimdi süzülmemek ne mümkün aşkın avuçlarından.