(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Çıkarsa....? ? ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Çıkarsa....? ? ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl katlanırım Çocuksu yalnızlığa Bu yaştan sonra….
Vallahi katlanılmaz. Ve beni de götürdünüz çocukluğuma sevgi, korku, saygı lı yıllara. Ancak SEVGİ ve SAYGI nın arasında K O R K U nun işi ne hâlâ bu yaşıma geldim bunu anlayamadım. Biraz anlayışsızım galiba. Sizi ve kaleminizi kutluyorum, bir şeyleri sorgulama fırsatı doğurdunuz. Sevgim ve saygımla.
KALEMİNİZE SAĞLIK SABRİYE HANIMMMMhepimiz içimizde o çocukluk kahramanı ÇOÇUĞU ruhumuzda barındırıyoruz belirli oranlarda belkide hayataın bunca zorluğuna onun sayesinde katlanıyoruz
Annem babama bağırınca Kaçtığım dolap ardının önündeyim şimdi.. Açarsam kapısını Döneceğim zamansız yıllara Ah! ! ! Birileri olsada El atsam çocukluğa Sarı kırık beşiğim Tek gözlü bebeğim Babamın sigara öfkesi Annemin hasta nefesi Ya oradaysa….
Ya..Süreyya abla Komşuluk hakkı bakışlarla Korku amcayı çağırıyorsa
Ya..ablasız abisiz Evcilik oyunları varsa Büyümeyen küçüklüğüm Hala saklambaç oynuyorsa…
Hepsi bir yana Ya dolaptan Şimdi ki yaşım çıkarsa….
Yok yok… Naftalin kokulu karanlığa Özlem..cesaretlenmiş olsada…
Nasıl katlanırım Çocuksu yalnızlığa Bu yaştan sonra….
BÜTÜNÜYLE HER HARFİYLE,HER KELİMESİYLE,HER MISRASIYLA BU KADAR MI YAKAR CANI... ALIP GÖTÜRDÜ BENİ ZAMANSIZ ZAMANLARA... KALEMİNİZİ AĞLATARAK COŞTURMUŞSUNUZ, TEBRİK EDERİM VE YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM SİZİ...TADINA DOYAMADIĞIM BİR ŞİİR OKUDUM... YÜREĞİNİZE SAĞLIK... SAĞLICAKLA VE SAYGILARIMLA;
Kaçtığım dolap ardının önündeyim şimdi..
Yok yok…
Naftalin kokulu karanlığa
Özlem..cesaretlenmiş olsada…
................................
...................ya'sı bile şiirdi..............