(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değer....! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değer....! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinle...! En çok gözlerim haklıydı, Yaralı bir geçmişin kimliğini Yırtarken... Aslında büyüyordum. Ömrümden dönen Tarihler kalmıştı Son parçam yere düşmeden... Ve...Sen! Bugünüme yürüyordun.
Sende; Kaçamak bir bakışın Yarınına uyandım Ben senin içinmi doğdum? Bilmiyordum...!
Asılsız hayallerimi Diken üzerinde yürütürken Bir sen gerçek oldun Ve...Ben! Aşkı avuttum... --- Çok anlamlı dizeleri keyifle okudum. Kutlarım.Saygılar..
Sessiz bir bekleyiş olur susmak…Ya kendimizin yada karşımızdakinin ortak değerleri yeniden gözden geçirmesine tanınmış bir fırsattır sessizliğimiz…Yada birinin bizi fark etmesi, doğru algılayabilmesi için tanınmış bir süre… Susan için endişe ve olasılık hesapları arasındaki gel git lerle biraz da huzursuz bir bekleyiştir susmak…
Susarız…
Dile getirilmeyen bir öfkedir bazen suskunluğumuz… Öylesine yaralanmışızdır ki yaralamak isteriz, yüreğini acıtmak ve kanatmak…Ve biliriz ki hiçbir söz acıtamaz, yaralayamaz ve kanatamaz kimseyi bir suskunluk kadar…Ve susmak en acımasız, öldürücü silahtır bazen…...
Sevgili toprağım seni burada görmek mutluluk veriici , daha sık gel emi
Dinle...! En çok gözlerim haklıydı, Yaralı bir geçmişin kimliğini Yırtarken... Aslında büyüyordum. Ömrümden dönen Tarihler kalmıştı Son parçam yere düşmeden... Ve...Sen! Bugünüme yürüyordun.
Yine fevkalade güzel bir şiir okumanın zevgiyle yorum yapma ihtiyacı duydum,bu nasıl bir duygu seli ki okuyanı şiir karşısında ayakta selam durduruyor,yüreğiniz çoşmuş ve fevkalade güzel bir şiir meydana çıkmış tebrikler yüreğinize sağlık,kaelminiz daim olsun,
Yıllarım;
Sen susuyordun...!
................
............ve susmak adamı çileden çıkarıyor..........isyan haklı...........saygımla.............