(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tokat....! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tokat....! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyorum...! Ayrılığa açılan caddelerde İzlerimi temizliyor; Sözlerim. Senin suskunluğunsa Hep aynı bahane...! Sızlıyor sevgim Bu şehrin; Şahitlik eden geçmişinde...
Gitmek her zaman kaçış olmuştur şaire, önce kendinden sonra da çıkarmak istediklerinden ama bilesin yollar içindekileri ötelemiyor hele ki senin olmayan zaman hep seni yiyip bitirecek...
Birazcık hatır bıraksam Anılar koşar özleme.. Biraz sen alsam yanıma Dayanamam,kalırım yine Olduğun dünlerde...
Avunmak şayet mutlu ediyorsa, gerçektir o bırakma onu ama değerse tabii ki...
Toplan...Hadi! Gidiyorum... Bir parçada olsa umut ver İsyanımın içine. Hatta birazda pişmanlık Koy yüreğime...
Umut verirsen hep arkana bakacaksın, arkana dönme Sabriye hep önüne bak dostum.Evet pişmanlık olabilir neden dersen, vicdan rahat uyur...
Gidiyorum; Sana değil kendime! Kalan yollardan Bırak beni, Gelince gittiğim sensizliğin ellerine..
Boşver üzülme Bensizliğe..! Kendine ağla... Çünkü; Benden sonra Kalabalığının tokatı Yalnızlığın şiddetinde Vuracak ömrüne...!
Bazen insanız işte değerlerin kıymetini bilmek gerekir ama bilemiyoruz sanırım, boşver vursunlar ömürlerine yalnızlıkları değer bilemedikten sonra kaybedenler hep eksik kalacaklar zamanın gerisinde, bir gün ve bir gün sahip olamadıklarından kendilerini hiç bulamayacaklar ve tokat gibi vurulacak bu, çok güzeldi Sabriye hanım, sevgiler...
Yalnızlığın şiddetinde
................şiir estiği yerde.................