(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUK YÜREĞİMİ GERİ VERİN BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUK YÜREĞİMİ GERİ VERİN BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygulu insanların şiirsel bir özeleştirisini yakalamışsınız kare kare şiirle özdeşleşiyor insan hayranlık duydum okurken ve o çocuk yüreğine tekrar sahip olmak için neler feda etmez insan
Hande seni okumak ne güzel başarı mutluluk ve gönlünüzce yaşamlar dilğimle belki kazanırsınız o yüreği yeniden
Bugünlerde Sıradışı, bir sıkıntısı var yüreğimin. Dalgınım. Galiba, huy edindim duyarsızlıkları. Yarı duru zamanlarım da, Günler birbirini hızla kovalıyor. Yetişemiyorum. ================================== O yürekler; seviyor seviliyor,yaşıyor yaşatıyor katlanıyor susuyor ve sustukça üstüne geliyorsa insan huy ediniyor duyarsızlıklara .... Yürekten Tebrikler . Saygılar
Bugünlerde Sıradışı, bir sıkıntısı var yüreğimin. Dalgınım. Galiba, huy edindim duyarsızlıkları. Yarı duru zamanlarım da, Günler birbirini hızla kovalıyor. Yetişemiyorum. Geceyle örtüyorum eksik kalan yanlarımı. Hayatın acımasızlığına karşı Boynum bükülüyor. Aslında hiçbir sitemim yok. Sadece adanış isteyen duygularım öksüz. Amansız, loş bir aydınlığın Kollarına bırakıyorum kendimi. Ruhuma hüzün veren mahmur aydınlığın, Yüreğime astığı Fotoğraflar arasında kaybolurken, Bir sokak köpeğinin Geceye meydan okuyan hoyrat ulumaları Kulaklarımı tırmalıyor. Sorumsuz bir yalpalayışın ardından Kendime dayanarak,içime bakmak Kirlenen değerlerimin izdüşümlerini, Masum günahlarımla,yıkamak istiyorum. İçimde delice inleyen bir söz düellosu. Kendime karşı acımasız Son hükmü veriyorum. Suçluyum ! Şimdi kendimden özür diliyorum. Ellerimden,gözlerimden, Hoyratça kullandığım yüreğimden, Kirlettiğim değerlerimden, Vazgeçtiğim ilkelerimden Özür diliyorum !
_Çocuk yüreğimi geri verin bana, onu çok özlüyorum !
BENDE BENDE ÇOOK ÖZLÜYORUM HANDE HN İSTİYORUM Kİ HAYATIN DAHA BASİT OLDUĞU ÇOCUKLUĞUMUZA GİDELİM... YAŞAMIN KARMAŞIKLIĞINI UNUTALIM... RİYAKARLIKLARDAN,İKİ YÜZLÜLERDEN KURTULALIM TEKRARDAN BASİT AMA BİR O KADAR DA MUTLU ZAMANLARIMIZA DÖNELİM.... YENİDEN KÖREBE,SAKLAMBAÇ,ELİM SENDE OYNAYALIM...HİÇ ARKAMA DÖNMEMELİYİM DUYGUSU TAŞIMAYALIM... GERÇEKTEN arkaTaşlığa dönelim,çocukluğa dönelim...saf,temiz duygular olsun hayatımızda... çok mu şey istedim acaba?çok mu şey istettirdi şiiriniz! ellerinize sağlık,ÇOCUK yüreğinize sağlık....
Çocuk yürekleri asla ruhunu terk etmez insanın belki saklanır gizli köşelerine benliğimizin yada küser konuşmaz kendini her zaman göstermez ama sonunda mutlaka çıkar ortaya
kaleminize sağlık
hayatgülbahçesi tarafından 10/13/2008 3:15:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayat bir nakarattir! bilmelisiniz...
selam ve sevgi ile