insanoglu kendini utandirmaktan öte ne iise yariyor ki bu dünyada...
beyaz çul içi oyulmuş anlaklara sarılmış gün görmesin bu musalla kaçkınları diye kalbim fısıldamış
yutağında geçmesinde sakıncalı lokmalardan her biri dilinde ahirin vebali oyluğunda zahirin gölgesi ... bir dudak payı dem diyor bir avuç bademci kiri parmak aralarından sızıyor tuzun kapıların ardına sıralanıyor sesi güneş görmemiş çığlıklar.
susturuyor gece zebaninin isterik arzularını cehennem altlığı ateşinde...
gün’ süslemisler teni soğumamış kadavralardan leş kokusu sinmiş mevkilerden bakıyorlar içlerinde çürümüş insandan, her bir cana ....
beyaz çulcular kara çuvallar dolusu haysiyetsizlik döküyorlar ortalığa kederin ayakları gitmiyor bir türlü gölgesini satanların arka sokaklarına ....
derim ki ; uçun kuşlar*, gidin, göçün başka ellere
bize kalan ölü yarınların içine kaçan boş bir gürültüdür sadece...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beyaz çulcular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beyaz çulcular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinin rengine, sesine sağlık yıldız şairem derindi çok derin
Sevgimle