(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dua şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dua şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adının yanına mıhlanan dualarımla, ismi olmayan binlerce geceyi devirdik....çünkü biz, bir aşka ismimizi vermiştik...
uykulu gözlerinde masum düşlere yatarken sen,ben duaların masumluğunda, gün batımı gözlerinle ,mağlubiyeti hak bildiğim savaşlara girdim.dilimin sayıklamalarında değildin bir tek,arşa ismini çizmiştim... avuçlarımdan yükselirken adın semaya,içimde bir bir yeşertiyordum seni ...
bir takvimin orta yerinden ayrılırcasına sevda zamanı,biz ardınsıra kavuşamayan iki ezgiydik...hırçın gecelerle ,nice geçmişi olmayan ,çocuksu mücadelelere giriştik...
birbirimize yürüyorduk dualarda,karanlığı kaldırıp üstümüzden adımızı sayıklıyorduk,gece sabaha düşerken korkakça ,biz her koşulda el ele yürüyorduk...beraber büyüyorduk...
helal olsun sana sevdiğim , tüm uykusuz gülüşlerim...
yüreğine sağlık.
düzenledim,çünkü eksikti:)hep eksik duran cümlelerim gibi...
sevgiler...
belisss tarafından 10/13/2008 7:00:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
dostuma dost oldunuz
yüreğinize sağlık
sevgiler