Hani yangın yerinden arta kalan Soğuk rüzgar küspesi Dağınıklığım Ne kadar kalıntıysa „anlar“ Sevişme artığı hazlar gibi Yıkandıkça Yağmurlarım da Sen ıslanırsın ben arınırım Soğudukça yerin Ellerinin hüzün dokumalı, sevda yamalı Örtüsünü Çekerim omuzlarıma Aşk giyerim…
Düş/tüm gözlerine, z/aman Dedik mi İhanet etmeden dudak arası yeminlerin Ağırlığınca Bilinmez limanlarında ömrün yol alan Güvertesi umut kuşlarına Hep acık bir gemi gibi yalpalansakta Kırık bir sazın nağmelerinde dile gelmiş Sen/ ben/izli Köşeleri yontulmuş,duvarları oyulmuş Bir mabet Küf tutan sorgulamalarinda yargıcın Tapınmadık mı sancılı bir sevdanın iç Kanamaların da Kıvranırken..
Şimdi Ellerini bana uzat/ma zamanıdır sevdiğim.. Sana kesilmişken Ödenmemiş faturası Düşlerimin Prangalar arası bir ihanetin gölgesi Düşmedikçe Kirpiklerime cesurum ben… dokundukça ten/harabelerime…
dip not: .......aşk ben/im .............şiir ben/im öyle yaziyor, sen/dağınık kimliğim de
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞINIKLIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞINIKLIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevişme artığı hazlar gibi Yıkandıkça Yağmurlarım da Sen ıslanırsın ben arınırım Soğudukça yerin Ellerinin hüzün dokumalı, sevda yamalı Örtüsünü Çekerim omuzlarıma Aşk giyerim…