(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIM ADIM GERÇEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIM ADIM GERÇEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaş otuzbeş yolun yarısı deselerde bizler bu düşünceyi kabul etmekte zorlanırız. Çünkü biliriz ki yaşam gerçek anlamda kırkından sonra başlıyor. Bu duyguyu kırkını aşanlar gerçekten çok iyi bilir.
Farklı bir çalışma ve farklı bir sorgulama.
Teşekkür ediyorum ve kutluyorum kaleminizi, saygılar yüreğinize
Yolda giderken aklıma geldi birden! "acaba bu kaç kilometre eder?.." durup düşünmek gerek hayatımızı, geçmişe takılıp kalmadan ve hatalarımızdan da ders çıkartarak tahlil etmek... Dört teker bile.. Motor ister, benzin ister, gaz ister...bedenimiz bile...yemek ister, uyku ister, ab ister... ah bir de ruhumuzun bizden ne istediğini bilsek, hatta gerçekleştirsek kendi yaşamımızda pratiğe dökerek... kaç kilometre yaptın da böyle.. aklına bile gelmedi şöyle......işte o zaman katettiğimiz kilometrelerce yola güzellikler serperiz de o yolun yolcularına güzel bir örnek teşkil etmiş oluruz... yüreğinize sağlık efendim. Allah razı olsun...
Kutlarım sizi yine gerçekler,yine gerçekler.Hiç düşünmüyoruz be üstad Teknoloji harikası olduğumuzu belki biliyoruz ama kıymetini hiç bilmiyoruz Bu serveti bize bedava verenede hiç teşekkür etmiyoruz. Saygıyla kalın esen kalın
kimler dedi yaşayanlar dolu, dolu yaşayanlar yoksa yaşayamayanlar zaten yaşını bilmiyor
kutlarım
sevgiler