(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TURNuSOL KAĞIDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TURNuSOL KAĞIDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin başlığını okuduğumda bana ortaokul yıllarımı çağrıştırdı... laboratuvardan çıkmıyordum merak işte turnusol kağıtlarını bi baza bi aside batırıyordum,sonra tekrar baza batırınca artık rengi değişmiyordu, son haliyle kalıyordu....meğer tepkimeye giriyormuş... sonra şiiri okudum da şöyle bi geriye yaslandım, bu şiire bu başlık...herkes payına düşeni alır...sonra kendimi batırıp çıkardım bi dünyaya bi ahirete... ahireti kazanmak isteyen ya da dünyayı...dünya kolay, ahiret zor, hem de çok zor... Allah yardımcımız olsun(Amin.)yüreğinize sağlık, Allah razı olsun...
anlaması zor, yaşaması bedava.. Bir tek şey var.. Heva meselesi...
ah be hocam fenafillah derecesine erişebilse insan ne heva kalır nede istek...zor iş nefsi yenmek...hemde çok zor... teslim olmak lazım yaratıcıya, şartsız ve koşulsuz.teslimiyet lazım.... yazan yüreğin var olsun...selam ve saygılar...