(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVLER ÜLKESİNDE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVLER ÜLKESİNDE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerini okumaktan büyük haz aldığım şairlerden biri de sizsiniz... çünkü şiirleriniz GERÇEKlerden bahsederken, bizi de işin içine katıp düşünmemizi sağlıyor... şiirlerinizde belki ayak uyak redif ölçü yok, ama tekrarlarla kendisine çeken bir tarzı var...bu tarz herkesin hoşuna gitmeyebilir ama verilmek istenilenle ilgilenilse çok şey öğrenir insan... niye böyle yazdım... bi kaç gündür takip etmeyi sevdiğim insanların şiirlerinde hoşuma gitmeyen yorumlar görüyorum ve beni huzursuz ediyor... insanlar kendilerini mükemmel görmeye ve diğer insanları küçümsemeye başladıklarında sizin şiirinizin konusu gerçekleşmiş olacaktır...ki gerçekleşti.... yüreğinize sağlık, yorum için affınıza sığınıyorum...Allah razı olsun...
Seni sevdim, Şiirlerimi yazdığım kadar. Seni sevdim, Kalemimin seni sonsuza kazıdığı kadar. Seni sevdim ki, Güllerimin seni anlattığı, Ve, göz yaşlarımla seni bir ömür yaşattığım kadardı.
Güzel ve farklı bir dille ifade edilmiş .Ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün diyelim arada kalmışlıklar bizden çok şey götürür .Saygılar iyi bayramlar
"devler ülkesinde.. Cüce kalır normal insan.." dizelerini bazı yerlerde yanlış bölmüşsünüz. Üstelik çok tekrar etmişsiniz. Şiire zarar vermiş. Cüce kalmanın sebepleri daha net ve doyurucu açıklanmalıydı.Başarılı bulmuyorum.Benim yorumum bu. Sağlıcakla kalın.Bana kızmadan önce yazdıklarımı iyi tartın. Ben dostum ve size herhangi bir gıcıklığım yok.
bir konunun gayet iyi anlaşılması için bu bayram sürprizini silmiyorum. bakın şiirmiş sanatmış bir yer gelir sıfırdır. şiire son derece emek vermeme rağmen bu böyle. bu arkadaşın "taraf" olan ve bu bakımdan da destek bekleyen bir yazısı var. (zaten kendisinin bir yazısı var, bakılabilir) ben yazıya açık söylüyorum sırf destek olsun diye yorum bırakmıştım. ama ne teşekkür gördük ne bir şey!.. şaşırdım ve bu yüzden aklımda kaldı zaten.. sonra bayram geldi ve bu... sırf neresinden yakalabilirsem mantığıyla bir eleştiri.. sanki güreş yapıyoruz. ve gıcık değilim diyor. bana gıcık değilsen sen herkese gıcıksın demek arkadaş... o daha kötü.. ve yapılacak bir şey yok malesef...
yaşasın ölüm var… yaşasın ölüm var… ***************** FELSEFİ DERİNLİĞİ OLAN DEĞİŞİK BİR ÇALIŞMAYDI ŞİİR . KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN. BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.
KARDESLIGIN DOGDUGU, SEVGILERIN BIRLESTIGI, BELKI DURGUN, BELKI YORGUN, YINE DE MUTLU, YINE DE UMUTLU, YINE DE SEVGI DOLU NICE BAYRAMLARA... DİLİYORUM şiir güzeldi saygılarımla
yüreğinize sağlık, yorum için affınıza sığınıyorum...Allah razı olsun...