(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL DE DÜZ DUR (İHTİMALİYAT 8) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL DE DÜZ DUR (İHTİMALİYAT 8) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç hesapta olmayan bir şeyler.. biri sağa çeker biri sola.. ..gel de düz dur…
düz yol yokuş olur.. düz yol bayır.. ..gel de düz dur… Gel de düz dur...
yoksa ayakta tutan mı budur.. çarmıh misali....İsa..
sürekli olunca da yanılsama…
gel de düz dur.. gel de düz dur..
uzanınca ancak mezara.. uzanınca ancak mezara..
Ah bir düz durabilsek eğriden doğruyu ayırabilsek helal yiyip doğru söyleyebilsek yalancı dünyada imtihanda hayırda,şerde yolunda ah bir düz durabilsek ama neticede durulacak varılacak son merhale mezarda,mezarda orada da rahat yatabilirsek iş öylede kolay olmasa gerek saygılar şairim yüreğine sağlık diyorum.Mükemmel bir anlatım diyorum.
varsa ,alınan edeple herzaman dış etkenlere karşı dimdik oluruz,şeytane uymadıktan sonra...çok güzel bir tema ve çok güzel bir anlatım...tebrik ve saygımla...
Düz durabilmek belkide yapılması en zor eylemlerden biri. Bu konuda açık olcağım. Her ne kadar bu eylemi gerçekleştirmek istesek te zaman zaman hayatı yanlış anlıyor ve yanlış yaşamaya başlıyoruz ki en kötüsü başkalarının doğruları ile hareket eder duruma geliyoruz. Yürekten kutlarım. Saygılarımla..
Önemli olan mezardan önce düz durabilmektir. Rahmetli Muhsin'in dediği gibi fırıldak olmadan yaşayabilmektir. "Emrolunduğun gibi dosdoğru ol." âyeti gelince Peygamber'imizin saçlarına ak düşmüştür. Cenab-ı Hak bizleri Sırat*ı Müstakimden ayırmasın, deccâllerin fitnelerini ferâset ile tesbit edenlerden eylesin. Kutluyorum. Selamlar, saygılar.
Kardeş, bu fitneler çağında yüzde yüz doğru duran kişi bulmak çok zor. Onlar zâten evliyaullahtandır. "Kusursuz dost arayan dostsuz kalır." diye ne güzel söylemiş Mevlana. Elimizden geldiğince düz duralım, eğrilik bulunan kardeşlerimizin de düz durmaları için gâyret edelim. Bir kişi, bir kişidir; fakat devamı gelir. saygılar.
hiç hesapta olmayan bir şeyler..
biri sağa çeker biri sola..
..gel de düz dur…
düz yol yokuş olur..
düz yol bayır..
..gel de düz dur…
Gel de düz dur...
yoksa ayakta tutan mı budur..
çarmıh misali....İsa..
sürekli olunca da yanılsama…
gel de düz dur.. gel de düz dur..
uzanınca ancak mezara..
uzanınca ancak mezara..
Ah bir düz durabilsek
eğriden doğruyu ayırabilsek
helal yiyip
doğru söyleyebilsek
yalancı dünyada
imtihanda
hayırda,şerde yolunda
ah bir düz durabilsek
ama neticede durulacak
varılacak son merhale
mezarda,mezarda
orada da
rahat yatabilirsek
iş öylede kolay olmasa gerek
saygılar şairim yüreğine sağlık diyorum.Mükemmel bir anlatım diyorum.