(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DON KİŞOT “DE” MAKYAVEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DON KİŞOT “DE” MAKYAVEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağzının arkasında bir ağız kafasının arkasında bir kafa ..Gözünün arkasında bir göz…....olumlu bakarak okunduğunda ayet karşılıyor beni, olumsuz bakınca iki yüzlülük, aldatmaca, biliyor geçinmece... yangın mı istiyorsun “bir kıvılcım yeter” ..kül eder kül …..Küll.. yakar bitirir anında….
su mu istiyorsun.. Gürler, gürler, gürler.. “ama tek damla yok..”...kendimizi çok üstlerde görürüz bazen, ben mükemmelim herşeyi bilirim, yaparım dersin ta ki gözlerinden perdeyi kaldırıp çevrene bakana kadar... ama gerçeği gözü kör, kulağı sağır olmamışlar görebilir tek... yaklaşmana rağmen adım adım, ölmeyi aklına bile getirmezsin, mazlumların ahını da işitmezsin...herkes senin ne olduğunu görür de sen ne olduğunu göremezsin... asıl önemli olan kendini bulma kısmını başaramadan göçeeer gidersin... yüreğinize sağlık efendim, Allah razı olsun...
Sol….ama sağ!.. Sağ.. Ama sol…
Yeter ya.. Yeter yağ.. Yeter yahu!..
Evet yeter yahu.Kutlarım güzel şiirdi,yüreğinize sağlık