Düşman hep büyük oynar, bilmez bildiğimizi Allah’ım yardım eyle! bozma dirliğimizi. Yâ Rabb! düşürme bizi küfrün karanlığına Secdeden gayrısına eğdirme serimizi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH'IM YARDIM EYLE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH'IM YARDIM EYLE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbim ben senin aynanım iyisi ve kötüsüyle bana yardım et ki önce ben kendime nefes olayım sonra tüm yaratılışa
dua edişler sırdır Dear Nuriye Bu yüzden önce kendimiz ve sonra her bir şeye Dün gece uyurken çok sevdiğim birisi için önce kendime diledim sonra onun ibedeni için bir dua da bulundum. Ve bunun üzerine sabahın erken saatlerinde Allah şahit sağ kolum yeride yoktu orası boştu. Çığlığıma gelen ufaklığım anneeeeeeee diyince nerde kolum dedim yerine inşa edildi.
ve işte bir secret daha demek ki biz Rabbın aynasına bükülürsek her şey mümkün ama her şey
Değerli şairim her zaman ki gibi sayfanızda güzel bir eserinizi daha beğenerek okudum anlamı ve anlatımıyla yürek sesinizden harika bir dörtlük çıkmış ortaya kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Haberdar olan Sen'sin yere düşen yaprağın Her karışı şehitlerle doludur bu toprağın Adımını attırma, gözü olan alçağın Düşman perişan olsun, gâlip et erimizi ___ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Canı gönülden âmin inşallah 🤲 Duâ niteliğinde, ihlâs dolu duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Bir dörtlükle eşlik etmek istedim. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olunuz.