bataklık çamuru gibisin göğsümde bulaştıkça dibe batıyorum dilimde sözsüz bir ayin çırpınıyor ellerimde kent yaraları sevmiyor beni yalnızlığım ama terketmiyor da.. bir makas gibi ruhumda açık unutulmuş..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hiç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bataklık çamuru gibisin göğsümde bulaştıkça dibe batıyorum dilimde sözsüz bir ayin çırpınıyor ellerimde kent yaraları sevmiyor beni yalnızlığım ama terketmiyor da.. bir makas gibi ruhumda açık unutulmuş..
... nasıl ya durduk yere öyle mi aniden ve süresiz hemde en derinde iken kandırdım seni de bana taş kağıt makas hatırladın mı ne çok oynardık bu şehrin kavanozluğunda kağıdı makas keser makası taş kırar sen de kalbimi kesiklerinden yol bulduğum cinnetim şimdi dilinde ritüel az geri dur şimdi bir söz söyleyeceğim sana sen söylemiş gibi bana hani hep söylerdin ya içimde ki piç çıkma hiç...
...hiç sevmemişsen sorun yok...ancak hiç kere baktıysan bile sorun çok...
"hiçbiR şey diyen cümlenin ortasına terkedilmiş bir kelimeyim" Feridun düzağaç...
Hiçbir şeyim ben de, sevgilinin "geç"melerden anlıyor ruhum bunu.. İrin akıtıp duran kent yaralarım var üstüne üstlük, kolay kolay kapanmayacak... Ve sırtımda bir ton bir yalnızlık, omuzlarımı yere yaklaştıran....
Bir zamanlar "Herşey" iken birden "hiçbir şey" oldum ya O'nda ; bişi demiyorum artık hayata....
bataklık çamuru gibisin göğsümde bulaştıkça dibe batıyorum dilimde sözsüz bir ayin çırpınıyor ellerimde kent yaraları sevmiyor beni yalnızlığım ama terketmiyor da.. bir makas gibi ruhumda açık unutulmuş..
hiç bir şeyim ben geç benden..
offf...offff... iyice efkar bastı bu kasvet giyinmiş ruhu!!!