(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ima kılavuzu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ima kılavuzu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyanın kirlerinden, pandemik bir hastalık gibi üzerimize üflediği tüm virüslardan arınmak ve biraz mizah okumak, biraz da pozitif enerji alıp gülümsenebileceğimizi anımsamak için, her gün bu sayfaya gelmek gerek.
Ama şiirin can damarı gibiydi "nasıl yorulduysam söz uykusuna dalmışım" ifadesi. Gerçekten hayranım fantastik benzetme ve yaratıcılıkla inşa ettiğiniz hikayelere. Bunu pek az şair başarıyor, bildiğim kadarıyla.
Devamlı olsun kaleminiz. ÇOk teşekkürüm, ve saygımla, sayın Fransız.
Tüya tarafından 4.6.2024 23:06:57 zamanında düzenlenmiştir.
Modern tıp bürokratik tıptır. Yani demem o ki bu bürokrasiye karşı her şeyin alternatifinde vardır bir hikmet, mesela kendi doktoru olması bir insanın...Tabi bir yere kadar, şimdi cerrahi bir müdahale gerekiyorsa insan nasıl kendi doktoru olabilir ki,senin ki ciddi sanırsam :) Selamlar,
Kesinlikle katılıyorum,çok doğru yazmışsın.Keşke her doktor senin mantığınla bakabilse olaya... Senden iyi doktor olurdu,daha doğrusu önce iyi insan... :)
modern tıp sanırım her şeyin tahlilinin makinelerde yapıldığı doktorunsa makineden çıkan sonuçlara göre reçete yazdığı eğer onu da anlamadıysa bir üst sağlık kuruluşuna şutladığı bi sistem
zannımca ortalama zekaya sahip bir lise mezunu doktor yanında bir kaç sene mesai yapsa yapılan işi kapar diye düşünüyorum
eskiden hekim vardı hastayı dinler sedyeye uzatır ve eliyle muayene ederek tanıyı koyardı
ha cerrahi müdahale olayı evet yani bakarak öğrenilecek bir şey değil ama ne bileyim yoğun bakımlarda çok insan ex oluyor gözlemlediğim kadarıyla
Ama şiirin can damarı gibiydi "nasıl yorulduysam söz uykusuna dalmışım" ifadesi.
Gerçekten hayranım fantastik benzetme ve yaratıcılıkla inşa ettiğiniz hikayelere. Bunu pek az şair başarıyor, bildiğim kadarıyla.
Devamlı olsun kaleminiz.
ÇOk teşekkürüm, ve saygımla, sayın Fransız.
Tüya tarafından 4.6.2024 23:06:57 zamanında düzenlenmiştir.