Tekbir sesleri etrafı kapladı.. Bir başka alem serildi gözlerimin önüne, gecenin ortasını ,gündüzler çaldı... göz kamaştırıyor nur ışıkları... Melekler süslenmiş, geliyor düğüne, Taç yapmış yeşil sarmaşıkları… * Bulutlarda uçuyor gülçocuk... Bu nasıl son, bu nasıl candır verilen, Barut kokusu.. Kan kokusu.. Olmalıydı etrafa sinen.. Mest eder yayılır, Gül desem.. yakışır ama hayır, Şehadet hikayesi bu mudur, Ne kutlu bağıştır Allahım, Yoksa , Bu Cennet KOKUSUMUDUR.... * Şehitler ölmez, diridirler, SİZ GÖRMEZSİNİZ BEN GÖRÜRÜM... Ey Allahım...MÜSLÜMANIM NE MUTLU... Akidelerim uğruna, öldürür ölürüm.. * Bu düğün, bu kavuşma, BU ÖLÜM KUTLU. Bir yanımda anam , Cennetten bahçeler sundu.. Gel babam yanıma otur, İnsanlar gafil ah bir bilse, Allahın rahmeti boldur, Yedi sülalem sevinsin, Şefaate ruhsatım var, Özlemle bekleyeceğim mahşere kadar...
Mevcudat gıpta eder, pay alın avuntumdan, Ağıtlara dalmayın tutun tabutumdan, Bu makam geniş bu makam muteber, Kollarını açmış, bekliyor Peygamber….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİDİN HİKAYESİ-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİDİN HİKAYESİ-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.