Bir yerinde acıları saklar.. iki yüzü vardır, tatlı tatlı gülmenin.. Bulanır bulanır, durulanır, Hep berrak akmaz sular... Ahlak ve maneviyat izinde, Bizde izindeyiz…
Ana kesen, baba kesen, Minik ırzlara canavar, Alın tere es geçen. Bize uymayan, Biz de var.
Mahlûkat utanır, insan utanmaz, Yasalar var, suçlu caymaz. Kuvvet haklı, yobaz takva, Mahrem düşmüş, sokakta, Aman rota bu sapma, Ne menzile eriştik, Ne çağdaşlığa yetiştik...
Mavi değil gökyüzü, her zaman, Ne de dalgasız deniz… Gülümser hayatın gizemli izi, İlk yolculuğa çıkarır sizi, Sil terciklerini, Neşe dolu anneniz…
Ya Çocuklar, Uykusuz geceler, gün kaçamakları, Buruşmuş çarşaflar.. Sizi getirdi, sıkı mı gelmeseydiniz...
Sözünde durma, ucu açık, Kırmızıçizgi, reel politik, Yalan kıvırma, apolitik. Harun’la Karun, Nesil arsız asi, Laik demokrasi...
Meydan, azınlık dandini. Küresel ısınma, Abdeste israf yapma, Bil haddini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Çocuklar-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Çocuklar-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KALEMINIZ DAİM OLSUN.TEBRIKLER.ŞİİR KENDINI ANLATTI.