Adam olmak için, erkek mi olmak gerekir? Cinsiyete bakmaz, kabirde Münker ve Nekir! Erkek olmak değil, adam olmaktır mes’ele, Adam olmayana, Gayyâda budaklı sedir!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
''Adam'' olmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''Adam'' olmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eril-dişil kelimeler yıllarca türler arasında fark yaratmış.Tanımlamalar eli kalem tutanlarca kayda geçirilmiş.Baskın çıkan tür kalemi tekeline geçirince tanımlamalar taraflı olarak kaleme alınmış.Biyolojik olarak eril ve dişil farklı olsa da Allah'ın verdiği akıl ve feraset tür ayrımı yapmamış.Yalnız elmayı ilk eline alma önceliğini yitirip sonradan eline geçiren tür baştan ayağa hayatı değişince diğer türle nizalı olmuş.Bu çekişme ilânihaye devam edecek.Gücü eline geçiren gücüne güvenmesin insanca yaşamaya baksın.Zira hayat kısa ve devran devamlı dönüyor ve güç türler arasında daima el değiştiriyor.Kimse kimseye sadaka dağıtmaya kalkmasın.Adamlık -ademlik-insanlık için.Anlamlı bir dörtlük.Sağlıcakla.Saygıyla.