(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadehim ağudur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadehim ağudur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Sensiz geçen gecelerin sabahı, Gözlerimden katre katre yaş düşer Sükut eden dilin, güçtür izahı, Çatar düğümlenir sonra kaş düşer.
Bu dörtlükte, şair bir aşk acısı ve yalnızlık teması işleniyor gibi görünüyor. İlk iki dizede, sevgilinin olmadığı gecelerin sabahının nasıl zor geçtiği ve bu süreçte gözlerden yaşların süzülüp aktığı betimleniyor. Son iki dizede ise, suskunluğun, içinde bulunulan duyguların güçlü bir şekilde ifade edilmesini engellediği ve bu durumun içsel sıkıntıyı artırarak kaşların çatılmasına yol açtığı anlatılıyor. Dörtlükteki dil ve imgeler, aşkın acı dolu yönlerini ve bu acının kişiyi nasıl etkilediğini anlatmak için kullanılmış gibi görünüyor.Kaleminizden dökülen her kelime, okuyucuya güçlü duygular yaşatıyor. Şiirlerinizin ışığı hiç sönmesin, daima ilham kaynağınız olsun.
Yüreğine emeğine ellerine sağlık,
kutluyorum tebrikler hocam.
selam, sevgi ve saygılarımla.