(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tombul Sevdiğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tombul Sevdiğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okurken gülümsedim.... hep ince belli güzel yüzlü boyuna posuna salınışına hayranım kelimeleri dökülür erkeklerin kaleminden ama dedim ))) günümüz toplumuna bakarsak genç kızların bile obeziteye doğru gittigi bir ülkede...tombul sevme zorunluluğu gittikçe artıyor.. ama sevdiğinin kilosunu değil yüreğini sevdiğinizi dizelerde öyle güzel yazmışsınız ki o tombul kelimesi bile çok narin bir iltifata dönüşmüş..
İlginç ve farklı bir şiir. Ben beni bildim bileli millet ince belli diye öven şiirler yazar. Özellikle divan edebiyatında sevgilinin beli o kadar incedir ki yüzükten dahi geçebilir, diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam. İnce belli sevgili şiir ve şarkılarına toplumca bu kadar alışmışken siz tam tersine kalın belli sevgilim diyorsunuz. Bu çok alışılmışın dışında farklı bir anlatım. Tebrik ederim. Konuyu bu şekilde işleyen ilk kişi galiba sizsiniz. 1-0 öndesiniz.
sevdanın selvi boylusu ince bellisi olur da tonbulu olmaz mı göz gördü gönül sevdi benim ne günahım var deyiverir aşık kalem ehli kelam ehli şairimi kutluyorum teşekkürler tebrikler
Türk toplumu genelde öyle eskiler ne demiş bir dirhem et bin ayıp örter keramet kilo da ise eğer,,,içi güzel olsun içi fitne feasat yazmayan ruhu zarif olsun..............tebrikler..saygılar...
Kadın dediğin eti budu yerinde, sevisi derinden olmalı diyordu Rahmetli Özay GÖNLÜM. Aslan yatağına çeker derler, civan delikanlılar da elbet böyle tombul anaların evladı. Bu arada yanında ben varken asla teraziye çıkmayan tombul eşim duyarsa bu yorumumu; burnumdan girer, kulağımdan çıkar diye düşünüyorum ona göre:))) Harika bir şiirdi Üstad. Şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Aşk ferman dinlemezmiş hocam...kuzguna bile yavrusu dünya güzeli gelirmiş..ayrıca tombul biri olarak şiire bayıldım:) saygılar kaleminiz yorulmasın...çok güzeldi..
Sevmek ve sevilmek dünyanın en güzel duygusu... Şiirsel bir dille ne güzel aktarmışsınız dizelere. Kutluyorum kaleminizi. Sağlıcakla ve mutlu kalın efendim
Valla resimdeki tombul harika. Gülümsetti şiiriniz. birkaç yıl önce sahilde gördüğüm bir çift aklıma geldi. Kadın bayağı bir tombuldu. Adamsa zayıf. Kadını öyle kıskanıyordu ki şaşırdım. Demekki aşk olunca, kalın belli, tombul tanımıyor :))
Tebrikler üstadım latifeli bir yaklasım ama çok hoş sevdikten sonra samanlık seyran der atalarımız kaleminizden yüreginizden sevgi eksilmesin selam ve dualarla sayğılar
Nefsime gömülüp benlik kaçıran, Gözümü dönderen bade içiren, Sılayı bırakıp elde uçuran, Sensin kalın belli, tombul sevdiğim.
Hasretin acısı derinmiş derin, Akan damlasıyla göz yaşım serin, Yas tuttu susmuyor bendeki yerin, Sensin kalın belli, tombul sevdiğim.
Delindi yüreğim, hayaller kuran Yokluğunmuş meğer beynime vuran, Her sabah, her akşam karşımda duran Sensin kalın belli, tombul sevdiğim.
Razıyım sen kokan binlerce derde, Sevdamın yarısı yok oldu nerde Aklımdan çıkmayan bir ölüm birde Sensin kalın belli, tombul sevdiğim.
Gözlerinle sendin aklımı çelen, Azar azar yakıp içimi delen, Birisine bakıp ardından gülen Sensin kalın belli, tombul sevdiğim.
Zekeriya Duman
Seven yüreğin sevda dolu dizelerini okumak güzeldi üstadım severek haz alarak okudum, Kalemine yüreğine sağlık Kalemin daim olsun Saygılar selamlar................