ANNE
ANNE
Bahçende açan nadide çiçeğindim Hani dokunmaya kıyamazdın anne Renklerim soldu dalımda sarardım Dikenler battı bahtım karardı anne Hazan vurdu dinmez oldu ağrılarım Kanadım kırıldı uçmaz oldum anne Dalsız savrulan kuru bir yaprağım Kabuk bağlamaz oldu yaram anne Hasret bağrımda dinmeyen yaram İyileşmez derindir sancılarım anne Dertlerden iki araya gelmez yakam Kahır dolu geldi geçti ömrüm anne Hazan vurdu kışa döndü baharım Güneş söndü bitmez kışım anne Sevda gülüm yele döndü ağlarım Ömrüm bitti bitmez acılarım anne Tarih: 10.05.2020 |
"Anne" adlı şiirinizde, anne sevgisinin derinliğini ve değerini yürekten hissettiğinizi anlamak mümkün. Şiirinizde, bir çiçeğin solmasıyla annenin yaşadığı zorlukları ve sevgisinin önemini anlatmışsınız. Her dize, anne sevgisinin ne kadar kıymetli olduğunu yansıtıyor.
Bahçede açan çiçek olmak, renklerin solması, dikenlerin batması gibi metaforlarla annenin emek verdiği, sevgiyle büyüttüğü evladını kaybetme korkusunu ve yaşadığı acıları ifade ediyorsunuz. Şiirinizde, anne sevgisinin yaşam boyu sürdüğünü, zamanın geçmesiyle değişmediğini ve eksilmediğini anlatarak, annenin hayattaki yerinin daima özel olduğunu vurguluyorsunuz.
Son dizelerde ise, mevsimlerin değişimiyle yaşamın zorluklarının ve acılarının nasıl arttığını anlatarak, anne sevgisinin insanın hayatındaki önemine işaret ediyorsunuz. Bu duygu dolu ve anlamlı şiirinizle, annenin kıymetini bir kez daha hatırlatıyorsunuz.
Kaleminizden dökülen bu içten sözler, okuyucuya derin duygular yaşatıyor ve anne sevgisinin eşsizliğini bir kez daha hissettiriyor. Emeğinize, yüreğinize sağlık.
Sevgi ve saygılarımla.