(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üzüp Gittiler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üzüp Gittiler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidenler bazen üzer, belki de çoğu zaman üzer ama... Mecit abim yüreğine, kalemine sağlık, şiirinle dertleştik adeta ... Erbil abi de her zamanki gibi muhteşem yorumlamış.
Üst üste binmişken türlü ihtimal Yalanı ettiler önce istimal Hakikat ürperdi, dili oldu lâl İftira dengini çözüp gittiler… ------------------------Demek geldi içimden. Mecit Bey kardeşim, İlhamınıza ve ömrünüze bereket diliyorum. Muhabbetle...
Kalem yorgun ve durgun olsa da; mümtaz dostum Erbil Edil kardeşimin teveccühü ile can bulan dizelere nefes aldırmak gayesiyle arada bir paylaşımlarda bulunuyorum.
Kaleminizin sesini sağlığınızın yerinde olduğuna delil kabul ediyor, daim olmasını diliyorum.
Katkınız, güzel dizeleriniz için çok teşekkür ederim.
''Doğru Söyleyeni Dokuz Köyden Kovarlar'' Atasözünü boşuna söylememişler.
Bu dünya çetrefilli dünya ne kadar yalanlar algı yapılırsa araştırmadan lappadak yalana inanırlar. Yalana hizmet etmekte ayrılamaz parçaları olurlar...
Ne kadar doğruları söylesen sana inanmazlar dedikoducu gözle bakarlar.
Bu dünya iyilerin sustuğu kötülerin iyi insanım algısıyla kendini pazarladığı bir dünya.
Gayet güzel olan şiirin Erbil ağzıyla okunuşu da çok güzeldi. Sevgili Mecit'ciğimi candan tebrik ediyor, gönlümüze işleyen sesiyle şiiri okuyan dosta da teşekkürlerimi bildiriyorum. Çok selam ve hayırduâlarla... (Aksakal)
Gafletim düşürdü beni bu hale Almam edepsizi artık kaale "El Basîr" Rabb’ime ettim havale Yüklenip günahı kızıp gittiler.
Tıynet bozuk ise ne desen boşa Edep, erdem, irfan gitmiyor hoşa Yine de beddua etmedim hâşa Sabrıma şaşırıp bezip gittiler... Mecit AKTÜRK
Üstadım Mecit Aktürk Hoşgeldin Ay ışığında yazılan Samanyolu geçişinde Yıldızları bir bir toplayıp Muhteşem eseri o kıymetli yüreğin Can ocağında var edilerek Yüreklere sunulması harika Yüreğine sağlık üstadım Yüreğin dert görmesin İnşaAllah Saygılarımla sağlıcakla Hayırlı huzurlu geceler diliyorum Selametle kal üstadım
Şiirsel yorumunuz için teşekkür ederim Değerli Şairim.
Edebî eserlerden haz alan ilgi duyan şiirseverlerin mükemmel yorumlarından tanıdığı Erbil Edil hocamın, mümtaz kardeşimin bu çalışmasını da siz değerli dostlarıma sunmaktan onur duyarım.
Mecit abim yüreğine, kalemine sağlık, şiirinle
dertleştik adeta ...
Erbil abi de her zamanki gibi muhteşem yorumlamış.
İki koca yüreğe selam ve saygılar