(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
siz semahtınız, ben ney... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siz semahtınız, ben ney... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim; Reyyan kapısının anahtarı olan Ramazan oruçlarınızı Cenab-ı Hakk'ın kabul buyurmasını ve ailenizle birlikte huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ediyor, bayramınızı kutluyorum.Allah'a emânet olunuz.
Değerli kardeşim; Reyyan kapısının anahtarı olan Ramazan oruçlarınızı Cenab-ı Hakk'ın kabul buyurmasını ve ailenizle birlikte huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ediyor, bayramınızı kutluyorum.Allah'a emânet olunuz.
Size hiç küser miyim:)) Ben şu an tatildeyim yani Türkiye'deyim ve bundan dolayıda çok sık giremiyorum deftere, okuyorum şiirlerinizi ama yorum bırakmaya vaktim olmuyor pek.. Seni okumaktan büyük bir keyif alıyorum, sevgilerim çokça, sana da iyi bayramlar...
siz semahtınız ben ney aşk’ın soluğu böyle bir şey
siz döndükçe Mevla ya ara sıra da bana inanmayı öğrendim hayata ki bu aymazlığımla ya üfleyecektim ruhunuza ya da tapacaktım allahınıza
peki ben ne yaptım bu yolculukta size taptım son durağınız aşk’a varana kadar hem de allahına kadar…
alicengizoyunu (…kayıp bir yolcuydum içinde…arkamdan attığın her taş,belki bir aşk’ı değil ama mezarımı inşa etti…)
Tapılan bir aşkı çok güzel nakşetmişsin dostum yüreğine sağlık...Bu arada Şeker Bayramını da en içten dileklerimle kutlar sağlık, mutluluk ve başarıların hep seninle olmasını dilerim saygı ve sevgilerimle...
Fotoğraf ve sonraki parantez içi söylencesi şiire dahildir ve hakkettiği onuru vermiştir... Yine yeniden güzel şiir okudum bu sayfada... Hiç yanıltma beni şair...
ben susayım benim çok sevdiğim sizinde sevdğinizi bildiğim william yorum yapsın bu gece
"18.sone"
"Seni bir yaz gününe benzetmek mi, ne gezer? Çok daha güzelsin sen, çok daha cana yakın: Taze tomurcukları sert rüzgarlar örseler, Kısacıktır süresi yeryüzünde bir yazın: Işıldar göğün gözü, yakacak kadar sıcak Ve sık sık kararır da yıldız düşer yüzünden: Her güzel, güzellikten ergeç yoksun kalacak Kader ya da varlığın bozulması yüzünden: Ama hiç solmayacak sendeki ölümsüz yaz, Güzelliğin yitmez ki, asla olmaz ki hurda: Gölgendesin diye ecel caka satamaz Sen çağları aşarken bu ölmez satırlarda: İnsanlar nefes alsın, gözler görsün elverir, Yaşadıkça şiirim, sana da hayat verir."" W.S
oy oy oy... dersini çalışmış da yapar ezber sırf bu sone için bile biliyorsun neler yaparım çocuk ancak sen yinede ezberini bitir tangoyu bana bırak:)))
Ben tanrıyım ey şair sende sanırm kullarımı bölüşmem sende sanırm şiirimi her zaman sende sanırım ............................ uzayan diller bilirim ..................................huriler kavşağında ......................................bir kulun; yalnızlık
şiir ruleti iki imge ay'ı aynı an pat ettiğimizde ömrümüze hak kapısında lokma gibi o zaman tamam ne var ki şiir ruleti dediğin bir dilde iki imge ..... ama çek yularını dilinin daha genciz ve kadınlar hala çirkin....
teşekkür ederim herbirinize...