(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ ÇIKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ ÇIKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvah aldandık, şu fani dünyayı baki zannettik, o zan ile dir ki, bu imtihanı kaybettik.. evet... Bu güzeran-ı hayat bir uykudur bir rüya gibi geçer... Şu temelsiz ömür dahi çay gibi akar gider..
Akan zamanı durdurabilmek ne mümkün... teselli olur mu? sinelerdeki hüzün...
Hayatın her safhasına ışık tutan şiiriniz, gönlümüze bir ders-i ibret gibi nakşetti... tebrik ederim hocam.. selam ve saygılar..
Bastığın yer talip iken tenine Ne gidersin zevk ü sefa yönüne Gün gelecek dostlarının önüne Bir Fatiha dilenen bir taş çıkar
Her dörtlüğü birbirinden anlamlı, ihlâs içinde duygularla harika yazılmış ve öğütlerle bezenmiş muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Ölümden kaçış yok, ölmeden önce ölmesini bilmek gerekir. Kaleminize ve ihlâs dolu yüreğinize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Değerli Ozan Dostüm. Harika bir Eser üretmişsiniz. Kalemine yüreğine sağlık. Günü yakalar mı bilemem ama, İnsanlıga hoş bir seda kalır kanaatindeim. Ayarını bozmasın bir Nazire ile eşlik etmek istedim. ______________________________ Yüreğinde sevgi olan bir kulda Sen seni arayıp sahibini bulda Kuru tohum yeşetiyor kuru dalda Ayaz gider bahar gelir kış çıkar ......Resul Civcik"OzanResuli
"Nefsin dili günaha bal der önce Fark edersin yaş kemale erince Bir aynada suretini görünce Her eyvâhın bir yangına eş çıkar"
yedi dörtlük yedi renk, her biri diğerinden anlamlı ve diğerinden çok güzel. ben kendime seçtiğimi çok düşündüm ve çok ta etkili buldum ustam. yine ihlas dolu asil yürek ten akıp gelen ibretlik ve de imrenerek okuduğum müstesna dörtlüklerdi. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Eyvah aldandık, şu fani dünyayı baki zannettik,
o zan ile dir ki, bu imtihanı kaybettik..
evet...
Bu güzeran-ı hayat bir uykudur bir rüya gibi geçer...
Şu temelsiz ömür dahi çay gibi akar gider..
Akan zamanı durdurabilmek ne mümkün...
teselli olur mu? sinelerdeki hüzün...
Hayatın her safhasına ışık tutan şiiriniz,
gönlümüze bir ders-i ibret gibi nakşetti...
tebrik ederim hocam..
selam ve saygılar..