(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzünün masum yüzüne kibarca güldüm, Güneşin elinden tutup, dans ettim bulutlarla. Ay'a tokat atmak yerine, nazikçe sarıldım ona, Zamanın kucağında, ilmek ilmek dokudum aşkı.
Terin tuzunu değil, gül yaprakları ekledim toprağa, Denizle toprak birbirine aşık, ben sadece seyirci. Yakamozların beşiğinde değil, yıldızların arasında, Karanlığın içinde doğan ışığı avuçlayarak zamanı sarıp sarmaladım.
Recm edilen zaman değil, özgürlük kuşları uçuştu ağaçta, Zamansız kadınlar düş/tü, yağmurun melodisiyle dans etti. Yeniden doğan karanlığı değil, ışığın rüyasını gördüler, Ve ben, sadece bir masal anlatıcısı, gerçeği efsanelere ördüm.
Karanlığa değil, aydınlığa şaşırır hale geldik, aydınlıklara bu kadar uzak olduğumuzdan. Zamanın bulvarında aydınlık günleri kaybedip karanlıkta kaldığında, her şafağı bulmanın ne zor olduğunu, umutların tükenince, yeryüzünün iblisleri ile hinlerinin arasındaki farkı çözememiş kâhinleri anlarsınız. İçsel serzenişinizde yerden göğe haklısınız. Tebrikler. Şiirle.
Sonsuz saygılar...