(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöl ve Cehennem İçimde Ses Ağıtları 8 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöl ve Cehennem İçimde Ses Ağıtları 8 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ediyorum, bu güzel öneri için. Bakalım artık kalem bizi peşinden nereye değin sürükleyecek. Biz bir yerde amadeyiz bizi götüreceği yere. Umuyorum kalemin gideceği noktada samimi katkınız, eleştirileriniz devam eder. Selam ve saygılarımla...
Çok haklısınız Nar-ı Çiçek. Bu çağda çok şeye utanır olduk. Dilerim bizim gibi yürek işçileri değil, failler utanır... Değerli ziyaretiniz ve paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımla...
o çığlıkları duyuyorum ve de o ağıtları...şiirin yarasına dokunurken, tekrar kanıyorum, tekrar iki büklüm buruluyor yüreğim.
"Tahtada hayat bilgisi işlenecek ilk ders, son ders imiş" derken, dünyanın gözümde iyice küçüldüğünü, insanlığın yerinde saydığını görmek acı veriyor yine.
Kalemi güçlü ve adı değerli şiir dostu Gule. Hayat bilgisiyle büyümek çok zor bir dünya. Dilerim her çocuk için herkes için güzelleşsin Sayfamı değerli ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımla...
Ne demeli şimdi? Bu şiir görseliyle birlikte, paramparça ediyor yüreği. Öyle kifayetsiz ve yavan ki söylenen söz,, gözyaşı... Ve "édi beso lo..." demek, çaresizlikten; duyan yoksa, anlayan yoksa giderek kirletilen bu dünyada...
Hem bu derin kederi, sözle dillendirmek bilge ve cesur insanların işidir, Büyük bri yürek gerektirir Musa Anter'in hunharca katledilmesi de bundan... Kendisini saygıla anıyorum.
"Kelimelerle ifade edilemeyen keder, kalbi eritir ve kırar." demiş W. Shakespeare.
Ah, iyi ki kalem var, söz var, yazabilen güzel insanlar ve hala "beso!" diyebiliyorlar...
Çok teşekkür ederim, emekle, duyguyla yazılmış bu etkili şiire ve size, dost kalem. Baki saygı ve selam ile.
Tüya tarafından 1/25/2024 7:23:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Haklısın sevgili dost kalem Tüya.: iyi ki kalem var. İyi ki güzellikten bahseden senin gibi güzel ve iyi insanlar var. W. Shakespeare'in dediği gibi bu çağda yaşananlardan hele hele son dönemde yaşananlardan dolayı yüreğimiz erimesin ve kırılmasın diye daha çok yazmamız gerek. Sayfama değerli ziyaretin ve paylaşımın için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla...