Kadın taşları saymakta Toprak dolmuş aralarına Kalenin kapısında Yakaladı anı alnında Bir gülüş sakladı yarnına Ve aşk mahlepti damağında Tozların arasında..
Eskici gülüyorken sıfatına Pis kokular tutuşmakta Yamacın ortasında Sakladı mizanı bahtına Bir bakış sakladı l/edasına Ve aşk gudubet çanağında Gensi gensi kokuyor hala..
Batınca sevinin ak çarşafı Çalar İblisin düğünü maraza İbretlik asın meydana Nişanesi sevgilinin koynunda. Çengelli iğne muska yatağın altında Ha battı ha batacak dara..
Bir şapka almadın ki kadına S/aklasın mühür yüzünü Gök hanının kucağında …
Utan/ma İpliği çıkındı paz/ara Dirildi divanda nur oldu şapka ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAPKA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAPKA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirinizin hepsini almak isterdim ilk satırları okuduğum gibi soluğum kesildi şiiriniz öldürdü,diriltti tebrik ederim şahane bir şiir okudum sevgilerimle...
Eh, yine Yıldıznameye bakmak gerekecek. :) Remillerle kanarken Şiirin olukları. Üzüldüm. Yine yine yine kadın taşımış AŞK'ı. Yanlı ş/s ın demeye korkuyor dilim. Ben bir kadın gördüm açtı işlemeli bohçasını. Aldı attı, aldı attı, çoğu gitti azı kaldı. Çıktı gitti, elinde bir şapka ile. H/ala erkekler yorum yazıyor ya! :)) Selam ve saygılarımla.
... ahh kadın tarandı saçların pir-ü pak ağarttıkların nedir bu senden çektiği acı ağlakların kalpten sevene dirsek söz edene köstek sevdim diyecek olsa hele dilin nere vuramda bir elek düşsün engerek dersin de belli almışsın dersini edersin ezberini şimdi bu zindanda arayacak her baş kendine bir us ey müminler şimdi duralım şiirde sus pus...
bu şiire de şapka çıkartılır pek tabii yalnız bir noktayı anlamadım "Bir gülüş sakladı yarnına" mısrasında ki son kelimenin anlamını bilmiyorum dolayısıyla anlamadım acaba kelime "yarınına" mı olacaktı sevgili goody?
Yarın; İki kürek arası sırtın üst kısmı.. Kalbe yakın olan orta demek.. Daha çok kalp ağrıları buraya vurur..
Buradaki imgesel anlamı; Sırtında dünyayı taşıdığın yere kalbinin sızısı vurur ve sararsın gülüşü dünya yükünün ve sızının içine.. Dert mi olur deva mı orasıda kalsın şiire. :)
Batınca sevinin ak çarşafı Çalar İblisin düğünü maraza İbretlik asın meydana Nişanesi sevgilinin koynunda. Çengelli iğne muska yatağın altında Ha battı ha batacak dara..
Bir şapka almadın ki kadına S/aklasın mühür yüzünü Gök hanının kucağında …
Utan/ma İpliği çıkındı paz/ara Dirildi divanda nur oldu şapka ..
Yüreğine sağlık Habibe okuduğum en güzel şiirlerden biriydi e şair yazınca güzel oluyor tabii kutluyorum yüreğini ve seni saygılar...
Ne yapalım Goody,böyle yazıyor...Takalım bu şiiri boynuna , asalım güldalından. Benim elimden başka şey gelmez;Beceriksizin biryim ben.Yürekten kutladım Goody,Selam,saygı...
kalenin ucunda taş ben olaydım.... hep sol yanağımı tokatlıyosun diğer şiirinde sağ yanağımı uzatacağım canımsın benim...o güzel yüreğinden sımsıkı öptüm seni...sevgilerimle...
herzaman ki gibi
Uçuk Şair tarafından 10/4/2008 12:34:51 AM zamanında düzenlenmiştir.